Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان آماده حضور روی نیمکت داغ یونایتد

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
دیوید بتونی دستیار زین‌الدین زیدان گفته است که این سرمربی فرانسوی آماده‌ است تا به دنیای مربی‌گری برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، پس از جدایی از این باشگاه بدون شغل است و نزدیک به یک سال می‌شود که از تعطیلات در کنار خانواده لذت می‌برد.
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2021
ورزش
واکنش رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن به شایعات با مذاکره با زیدان
زیدان چندی قبل به نیمکت یونایتد لینک شده بود و سران این باشگاه در تلاش استخدام وی برای جانشینی سولسشر بودند، اما این سرمربی فرانسوی پیشنهاد منچستر را نپذیرفت و رالف رانگنیک به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفت.
با این حال، اغلب ادعا شده است که زیدان بدلیل بلد نبودن انگلیسی و تفاوت‌های فرهنگی نمی‌خواهد به انگلیس برود و در عوض ترجیح می‌دهد تا ختم جام جهانی سال آینده صبر کند و پس از آن جانشین دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه شود.
دیوید بتونی دستیار زین‌الدین زیدان حالا گفته است که این سرمربی فرانسوی آماده‌ است تا به دنیای مربی‌گری برگردد و پیشنهادها را بررسی خواهد کرد.
رسانه‌های انگلیسی از صحبت‌های بتونی دریافته اند که زیدان به حضور روی نیمکت داغ یونایتد علاقع نشان داده و در صورتی که این باشگاه به سرمربی فرانسوی پیشنهاد دهد، وی هدایت شیاطین سرخ را قبول خواهد کرد.
این ادعا در حالی مطرح شده است که زیدان به پی‌اس‌جی نیز لینک شده و رسانه‌های فرانسوی معتقد اند که سرمربی سابق رئال به پاریس خواهد آمد و مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی این باشگاه راهی اولدترافورد خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала