Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربۀ بزرگ جام ملت‌های آفریقا به کلوپ؛ بال‌های پرواز لیورپول قطع می‌شود؟

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
با آغاز جام ملت‌های آفریقا، یورگن کلوپ بیشترین ضربه را خواهد دید زیرا محمد صلاح و سادیو مانه برای اشتراک در این رقابت‌ها چند هفته برای وظیفۀ تیم ملی می‌روند و بال‌های لیورپول فلج خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، از 19 جنوری تا 17 فبروری سال 2022 میلادی، به میزبانی کشور کامرون برگزار خواهد شد و این بازی‌ها می‌تواند مشکل جدی برای باشگاه‌هایی ایجاد کند که ستاره‌های آفریقایی در ترکیب دارند زیرا بازیکنان مجبور اند در ترکیب تیم‌های ملی شان به میدان بروند.
لیورپول که محمد صلاح و سادیو مانه را ترکیب خود دارد، بیشتر از سایر تیم‌های اروپایی ضرر خواهد کرد زیرا هر دو وینگر نقش کلیدی در ترکیب ثابت کلوپ دارند و تقریباً بازیکنان غیرقابل جایگزین اند.
همچنان نبی کیتا دیگر بازیکن لیورپول است که با صلاح و مانه راهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا خواهد شد و برای چند هفته نمی‌تواند برای تیم باشگاهی‌اش بازی کند.
غیبت این بازیکنان می‌تواند ضربۀ بزرگی بر پیکر لیورپول بزند که با منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کند و اختلاف اندکی با هم دارند.
سیتی در حال حاضر 44 امتیازی است و در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و لیورپول نیز با 41 امتیازی در رده دوم جدول جاخوش کرده است.
ماه آینده با توجه به فشردگی بازی‌ها و غیبت ستاره‌های لیورپول، ماه سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم است و این احتمال وجود دارد که اختلاف در صدر افزایش یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала