Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف بارسا به سویا نزدیک شد

© REUTERS / Hannah McKay Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد با سویا وارد مذاکره شده و می‌خواهد به این باشگاه بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد، پس از پیوستن رونالدو به این تیم به نیمکت تبعید شده و مدت‌هاست در ترکیب ثابت قرار نگرفته است. او از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست و به رالف رانگنیک گفته است که نمی‌خواهد همچنان روی نیمکت بنشیند و همین دلیل به دنبال جدایی است.
تعدادی از باشگاه‌های مطرح در سراسر اروپا وضعیت این ستاره 26 ساله را زیر نظر دارند، اما مارسیال ترجیح می‌دهد به اسپانیا برود و به سویا بپیوندد.
سویا که در حال حاضر با رئال مادرید برای عنوان قهرمان لالیگا رقابت‌ دارد، با تفاوت 6 امتیاز نسبت به کهکشانی‌های صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارد و سران این تیم می‌خواهد با تقویت تیم شان در زمستان این عنوان را از رئال بربایند.
همین موضوع سبب شده تا مارسیال به حضور در پیزخوان وسوسه شود و شانس خودش را برای حضور در جام جهانی 2022 در ترکیب تیم ملی فرانسه امتحان کند.
مارسیال می‌‎داند که در سویا زمان زیادی برای حضور در زمین خواهد داشت و در صورتی که بدرخشد، می‌تواند توجه دشان را جلب کند و راهی قطر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала