Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز مدیر برنامه‌های ستاره دورتموند به بارسلونا

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
مدیربرنامه ستاره دورتموند با تمجید از باشگاه بارسلونا، انتقال این بازیکن به اسپانیا را محتمل دانست.
به گزارش اسپوتنیک، در چند وقت اخیر و با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی، نام مینو رایولا بیش از هر کس دیگری در تیتر رسانه‌ها و روزنامه‌ها دیده شده است و حالا او بار دیگر به صحبت راجع به آینده ارلینگ هالند، پرداخت.
مدیربرنامه ارلینگ هالند معتقد است این بازیکن می‌تواند همچنان در بروسیا دورتموند بماند، اما با توجه به تقاضای باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، مقصد ستاره نروژی هنوز مشخص نیست.
به تازگی باشگاه بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتری هالند مطرح شده است. کاتالان‌ها در حال حاضر مشکلات مالی متعددی دارند و به همین خاطر ممکن است انتقال هالند به این باشگاه با کمی تأخیر همراه باشد.
مسائل مالی بزرگترین سد موجود برای رقم خوردن انتقال هالند به حساب می‌آید. رایولا در خصوص انتقال هالند گفته است:
"ما به دنبال بهترین گزینه برای او خواهیم بود و نمی‌توانم احتمال ماندن هالند در دورتموند را نیز رد کنم. ممکن است که او یک سال دیگر نیز در این باشگاه بماند."
هفته گذشته خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای عنوان کرد که آن‌ها توانایی جذب هالند را دارند، اما خاویر تباس رئیس لالیگا در واکنش به این خبر گفت که مشکلات مالی کاتالان‎‎ها به آن‌ها اجازه چنین کاری نخواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала