کشته شدن یک صراف در ننگرهار توسط آدم ربایان

© Photo / Attaullah Khogyani FBشهر جلال آباد ولایت ننگرهار
شهر جلال آباد ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
در ننگرهار، صرافی های شهر جلال آباد، امروز به نشان اعتراض، صرافی هایشان را بستند و خواستار رهایی این صراف از چنگ آدم ربایان شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، به دنبال اختطاف یک صراف در ننگرهار، صرافی های شهر جلال آباد، امروز به نشان اعتراض، صرافی هایشان را بستند و خواستار رهایی این صراف از چنگ آدم ربایان شدند، اما مقامات در این ولایت می گویند این صراف توسط آدم ربایان، کشته شده است.
برخی از صرافان در ولایت ننگرهار می گویند که در اعتراض به اختطاف یک صراف در جلال آباد، دست به اعتراض زدند و دکان هایشان را بستند.
دنبال اختطاف یک صراف در شهر جلال‌آباد، مرکز ولایت ننگرهار، صرافان در این شهر دست به اعتراض زده و دکان‌های‌شان را بسته‌اند.
صرافان معترض خواستار رهایی صراف ربوده‌شده و بازداشت ربایندگان آن توسط نیروهای طالبان شدند. در حالی گفته می شود این صراف توسط آدم ربایان کشته شده است.
مقام‌های حکومت طالبان در ولایت ننگرهار می‌گویند که شب گذشته یک عملیات برای آزادسازی یک صراف، بر مخفیگاه یک گروه آدم‌ربا در جلال آباد انجام شد.
  شاهراه کابل - جلال‌آباد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
کشته شدن پنج عضو گروه طالبان در جلال آباد
به گفته مقام‌ها، در این عملیات سه آدمربا کشته شدند، دو آدم‌ربای دیگر نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند، اما صراف اختطاف شده، از سوی آدم‌ربایان کشته شده است.
قابل ذکر است که روز گذشته (دوشنبه) یک صراف از شهر جلال‌آباد توسط افراد ناشناس اختطاف شده بود.
گفتنی است که با تسلط طالبان در افغانستان، گراف جرایم جنایی و تروریستی نیز در هفته‌های اخیر در کشور از جمله ولایت ننگرهار در شرق کشور به‌صورت نگران‌کننده‌ افزایش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала