Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ مدیر ورزشی پی‌اس‌جی: جذب راموس سبب تنش در تیم شد

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن در مورد شرایط راموس در پاریس صحبت کرد و اظهار داشت که حضور این بازیکن در تیم در روزهای نخستین سبب تنش‌هایی شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پاریسن‌جرمن ملحق شد اما از آن زمان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبوده است.
طولانی شدن روند مصدومیت این بازیکن باعث شده که نگرانی‌هایی برای مدیران پی‌اس‌جی ایجاد شود و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که جذب این بازیکن سبب ایجاد تنش‌هایی در تیم شده است.
لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن با تایید این موضوع می‌گوید که در آغازین روزهای حضور راموس در پی‌اس‌جی تنش‌هایی ایجاد شده بود اما در حال حاضر اوضاع خوب است و راموس نیز به روزهای خوبش نزدیک شده است.
او گفت:" ما فکر نمی‌کردیم راموس چهار یا پنج ماه دور از میادین باشد. البته می‌دانستیم که او از فصل گذشته مصدوم بود و ما باید این موضوع را مدیریت کنیم، اما کمی هم شگفت‌زده شدیم. پس کمی تنش وجود داشت، اما راموس حالا در مسیر درستی قرار دارد و حضور او در نیم فصل دوم در کنار ما بسیار مهم خواهد بود."
این در حالی‌ست که راموس شب گذشته 45 دقیقه برای پی‌اس‌جی بازی کرد و بار دیگر تعویض شد و این موضوع هواداران پی‌اس‌جی را نگران ساخته و آن‌ها حراس دارند تا مبادا مدافع تیم شان بار دیگر مصدوم شده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала