پوتین در گفت و گو با جنرالان؛ پاسخ محکم خواهد بود

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по экономическим вопросам
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по экономическим вопросам - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
پوتین: روسیه برای هر چالشی آماده است، اما هنوز کارهای زیادی برای امنیت ملی باید انجام شود.
به گزارش اسپوتنیک، افزایش تنش بین‌المللی، توسعه فناوری‌های تکنولوژی و مدرن‌سازی ارتش - در نشست توسعه‌یافته مجموعه وزارت دفاع، ولادیمیر پوتین تهدیدهای اصلی نظامی برای کشور را فهرست کرد و راه‌هایی را برای توسعه بیشتر نیروهای مسلح ترسیم کرد. وی گفت: روسیه برای هر چالشی آماده است، اما هنوز کارهای زیادی برای امنیت ملی باید انجام شود.
ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد: آنچه اکنون در حال رخ دادن است، تنش‌هایی که در اروپا در حال گسترش است، تقصیر آنهاست. امروز ما در شرایطی هستیم که مجبور به تصمیم گیری هستیم. می‌خواهم دوباره تأکید کنم: ما هیچ چیز خاص و انحصاری نمی‌خواهیم. روسیه از امنیت برابر و غیرقابل تقسیم در کل فضای اوراسیا حمایت می کند.
رئیس دولت روسیه تاکید کرد، که گسترش ناتو به سمت شرق پیامد سرخوشی پیروزی غرب در جنگ سرد و تحلیل نادرست از وضعیت در عرصه بین‌المللی است. پوتین هشدار داد که مسکو به گام‌های غیردوستانه واکنش سختی نشان خواهد داد و تدابیر نظامی-فنی مناسب برای تهدیدها اتخاذ خواهد کرد. به ویژه - برای توسعه نظامی اوکراین توسط اتحاد آتلانتیک شمالی.
چند ماه است، که غرب بدون دلیل مسکو را متهم به تدارک حمله به اوکراین و تهدید به تحریم های سخت می کند. همزمان، واشنگتن و بروکسل در حال تقویت نیروهای مسلح اوکراین با سلاح های مدرن و استقرار زیرساخت های نظامی در امتداد مرزهای روسیه هستند. به گفته رئیس جمهور روسیه، کرملین به ویژه نگران استقرار سامانه دفاع موشکی جهانی آمریکا در شرق اروپا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала