Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو به دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد شد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
بارسلونا ستاره برازیلی خود را به باشگاه‌های تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاد کرده است و امیدوار است در زمستان کوتینیو را بفروشد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه فیلیپ کوتینیو نتوانست زیر نظر ژاوی هم در ترکیب بارسلونا درخشش خاصی داشته باشد این روز‌ها شایعه جدایی این بازیکن هم به گوش می‌رسد.
این بازیکن که مشتری خاصی ندارد، از سوی باشگاه بارسلونا به دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد شده است و سران این تیم امیدوار اند در زمستان وی را به فروش برسانند.
طبق گزارش موندو به نقل از دیلی میل، بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی، برنامۀ ویژه‌ای برای فلیپه کوتینیو دارد چون با فروش او از طرفی می‌تواند دستمزد‌های تیم را خیلی کاهش دهد و از طرفی می‌تواند پول خوبی هم بدست بیاورد.
به همین دلیل این بازیکن برازیلی را به تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاد داده است و در صورتی که توافقی صورت گیرد، ستاره برازیلی به لیگ برتر بازخواهد گشت.
یوکاسل به تازگی توسط سعودی‌ها خریداری شده و قطعا قادر به خرید این بازیکن است و در صورتی که ادی هاوو به جذب وی علاقه نشان دهد، این انتقال انجام خواهد شد. در خصوص تاتنهام گفته می‌شود که این تیم به دنبال تقویت خط میانی خودش است و مشخص نیست که به کوتینیو علاقه دارد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала