Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروج سریع سه ستاره یونایتد از تمرین؛ مگر چه خبر است؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
منچستریونایتد پس از بحران کووید به تمرینات بازگشت اما گرینوود، لینگارد و لوک شاو تنها پس از 10 دقیقه زمین تمرین را ترک کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که " کارینگتون" مرکز تمرینی منچستریونایتد به خاطر شیوع کووید بسته شد، دوباره ستاره‌های این تیم به کار برگشتند اما امروز خیلی زود سه ستاره‌ این باشگاه تمرین را ترک کردند.
بازی شیاطین سرخ با برنتفورد به خاطر این که تنها 7 بازیکن در دسترس بود، لغو گردید. زمین تمرین کارینگتون نیز برای بار دوم بسته شد تا از انتقال بیشتر جلوگیری شود.
اکنون به تیم رالف رانگنیک چراغ سبز نشان داده شده که به تمرینات بازگردد زیرا آنها برای بازی هفته آینده لیگ برتری در نیوکاسل آماده می‌شوند. با این حال، همه برای مدت طولانی در آنجا نبودند و سه ستاره آنها فقط 10 دقیقه حضور داشتند.
لوک شاو، جسی لینگارد و میسون گرینوود بسیار زود زمین تمرین را ترک کردند. کاپیتان هری مگوایر از بازگشت خرسند به نظر می‌رسید، زیرا پس از ورود به ستاد، موجی ایجاد کرد. رانگنیک، سرمربی یونایتد، در صندلی عقب یک وسیله نقلیه با ماسک به همراه یکی دیگر از کارکنان دیده شد.
مارکوس راشفورد، رافائل واران، اسکات مک تومینای، فرد و خوان ماتا نیز از جمله بازیکنانی بودند که امروز حضور یافتند. با این حال، همه بازیکنان یونایتد در این جلسه حضور نداشتند.
کریستیانو رونالدو، دانی فن دی بیک، پل پوگبا، دیوگو دالوت، جیدون سانچو، فیل جونز، تام هیتون و دین هندرسون همگی دیده نشدند.
این به این دلیل است که بازگشت بازیکنان قبل از سفر به تاین ساید در روز دوشنبه خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала