سرقت میلیارد ها دالر در آمریکا از پول برنامه کمک به شهروندان در طول پاندمی کرونا

© AFP 2023 / Spencer Platt / Getty ImagesМедицинские работники у машины скорой помощи возле больницы Маунт-Синай на Манхэттене
Медицинские работники у машины скорой помощи возле больницы Маунт-Синай на Манхэттене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
در ایالات متحده حداقل 100 میلیارد دالر از برنامه های دولت که در طول همه‌گیری کرونا برای کمک به آمریکایی ها اختصاص یافته بود به سرقت رفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آسوشیتدپرس، سرویس مخفی ایالات متحده اعلام کرد حداقل حدود 100 میلیارد دالر از برنامه های ایجاد شده برای کمک به مشاغل و آمریکایی هایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند به سرقت رفته است.
روی داتسون، هماهنگ‌کننده کمک ها و مسئول مبارزه با تخلفات در طول همه‌گیری کرونا می‌گوید این برآورد بر اساس داده‌های سرویس مخفی، وزارت کار و اداره مشاغل، ناچیز و کوچک است. به گفته وی، این مبلغ 3 درصد از 3.4 تریلیون دالری است که به دلیل شیوع بیماری همه گیر برای کمک به آمریکایی اختصاص یافته بود.
براساس گزارش ، بیشتر پول ها از تقلب در پرداخت مزایای بیکاری به سرقت رفته است. وزارت کار در آمریکا اعلام کرده که تقریباً 87 میلیارد دالر مزایای بیکاری ممکن است به طور نامناسب پرداخت شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ در اثر کلاهبرداری به دست آمده است.
سرویس مخفی بیش از 1.2 میلیارد دالر را هنگام تحقیق در مورد بیمه بیکاری و کلاهبرداری وام مصادره کرده است. به گفته این وزارت، در حال حاضر بیش از 900 تحقیقات جنایی در مورد کلاهبرداری مرتبط با بیماری همه گیر در هر ایالت در حال انجام است و 100 نفر در حال حاضر دستگیر شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала