Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "برای جایگاه لیگ قهرمانان باید برنده می‌شدیم"

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا می‌گوید که تیم‌اش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به پیروزی داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل تیم‌های سویا و بارسلونا در ورزشگاه سانچز پیزخوان با هم روبرو شدند اما بارسا تیم بهتری در این دیدار بود ولی تنها در برابر سویا که نیمه دوم را با 10 نفره بازی کرد، به تساوی رسید و ژاوی هرناندز از نتیجه بازی ناراضی است.
این مربی از نگرش و تلاش بازیکنانش راضی بود، اما به فرصت از دست رفته برای صعود به جمع چهار تیم برتر جدول لالیگا سانتاندر لعنت فرستاد.

ژاوی پس از بازی گفت: "تلخ است و خوابیدن برایم سخت خواهد بود. ما باید پیروز می‌شدیم. به خصوص برتری با یک مرد بیشتر. وقتی یک نفر بیشتر هستیم باید آرام‌تر باشیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و تیم در حال رشد است. وقتی توپ را از دست دادیم پرس می‌کنیم و بهتر توپ را به گردش در می‌آوریم."

ژاوی در ادامه اضافه کرد: "ما برای صعود به جایگاه‌های لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی داشتیم، اما با وجود تساوی من افتخار می‌کنم. ما امشب خوش شانس نبودیم. من به همه افتخار می‌کنم. این بارسلونا شبیه تیمی است که من می‌خواهم داشته باشم."

عثمان دمبله یکی از بازیکنان برجسته در این بازی بود و ژاوی به تلاش‌های ستاره فرانسوی اشاره کرد اما به سرعت از فُرصت از دست رفته توسط وینگرش و سایر بازیکنان ابراز تاسف کرد.

ژاوی گفت: مایه شرمساری است. این یک فُرصت طلایی بود تا به جایگاه لیگ قهرمانان اروپا برسیم. یک امتیاز برای ما کاری ندارد. بدترین چیز در مورد امشب نتیجه است، اما ما در مسیر درستی هستیم. احساسات خوب است، نتیجه نه. ما دوباره در سال جدید انتخاب خواهیم کرد."

سویا نزدیکترین رقیب رئال مادرید در صدر جدول است، اما ژاوی از شکست دادن آنها ناامید شد علی‌رغم این‌که قدرت آنها را به عنوان یک تیم تشخیص داد.

ژاوی گفت: آنها تیم بسیار با تجربه‌ای هستند. آنها فیزیکی هستند. [ژول] کونده بسیار خوب دفاع کرد و ما امروز کارهای زیادی از جناحین بازی کردیم. آنها تیم بزرگی هستند، اما ما امروز تیم بهتری بودیم. فکر می‌کنم ما مستحق بیشتر بودیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала