Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا هشتمین بازیکن کرونایی رئال + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
دیوید آلابا به هشتمین بازیکن تیم اول رئال مادرید بدل شد که تست کووید وی مثبت شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شیوع کووید در رئال مادرید شب قبل بدتر شد، زمانی‌که فاش شد دیوید آلابا هشتمین بازیکن در ترکیب کارلو آنچلوتی است که تست‌اش مثبت شده است.
لوکا مودریچ، رودریگو، مارکو آسنسیو، گرت بیل، مارسلو، آندری لونین هفته گذشته همگی تست شان برای ویروس کرونا مثبت شد، در حالی‌که ایسکو هفتمین مورد مثبت تایید شده توسط باشگاه در روز دوشنبه بود.
مودریچ که تستش منفی گردید، به دلیل علائم از میادین دور می‌ماند و حالا آلابا مدافع میانی وارد انزوا شده و آنچلوتی با یک تیم پر از مشکل امروز به بیلبائو خواهد رفت.
آلابا و ایسکو مجبور شدند در حالی‌که منتظر نتایج آزمایش PCR بودند بیرون تمرین کنند و هر دو مثبت شدند.
در هفته‌ای که آلابا برای هشتمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال اتریش انتخاب شد، اکنون وارد دوره انزوای 10 روزه خواهد شد.
این یک ضربه بزرگ برای آنچلوتی است زیرا آلابا خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی برای صدرنشین لاللیگا در دفاع تثبیت کرده بود.
آنچلوتی همچنین سه بازیکن دیگر تیم اصلی را در روز چهارشنبه در بیلبائو نخواهد داشت: دنی کارواخال مدافع و دنی سبایوس هافبک مصدوم هستند، در حالی‌که هافبک کاسمیرو پس از دریافت 5 کارت زرد، محروم است.
در نتیجه، با تنها 14 بازیکن تیم اصلی، آنچلوتی هفت بازیکن تیم جوانان را به تیم‌اش دعوت کرده است.
آنچلوتی روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "درست است که ما بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم و شاید باید به فکر تغییر در سیستم باشیم... نمی‌دانم... دارم به آن فکر می‌کنم. سیستمی که در حال حاضر با آن بازی می‌کنیم (4-3-3) در بازی‌های اخیر چیزهای زیادی به ما داده است. اما ما یک وینگر راست در دسترس نداریم و این تنها چیزی است که می‌تواند باعث شود آن را به 4-4-2 تغییر دهم. من باید منتظر شب باشم."
سفر چهارشنبه به اتلتیک بیلبائو به رئال مادرید این امکان را می‌دهد که پس از 10 بازی پیروزی خود با توقف ناگهانی با یک بن بست 0-0 مقابل کادیز در آخرین بازی، به مسیر پیروزی بازگردد.
با پیروزی در بیلبائو در روز چهارشنبه، رئال مادرید پس از تساوی شب قبل سویا برابر بارسلونا، رئال دوباره اختلاف امتیازی را به عدد 8 می‌رساند و سال 2021 را با پیروزی به پایان خواهد رساند.
در یک یادداشت درخشان‌تر برای رئال و آنچلوتی، ادن هازارد، هافبک بلجیمی که در پایتخت اسپانیا دچار مصدومیت شده بود، یکشنبه گذشته در اولین بازی خود به عنوان بازیکن از سپتامبر به خوبی بازی کرد.
آنچلوتی افزود: "او یک ماه است که خوب تمرین کرده، با شدت و ریتم. اگر روز چهارشنبه دوباره او را بخواهم، فکر نمی‌کنم خطر مشکلات فیزیکی بیشتری وجود داشته باشد. بازیکن خوب است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала