روسیه: اقدامات آمریکا اوضاع در افغانستان را تشدید می کند

© Photo / Administration of President of Republic TatarstanЗаместитель главы МВД РФ по борьбе с терроризмом Олег Сыромолотов
Заместитель главы МВД РФ по борьбе с терроризмом Олег Сыромолотов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه می گوید که ایالات متحده به جای اعتراف به اشتباهات، طالبان را تحت فشار قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ سیرومولوتوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که اقدامات ایالات متحده وضعیت در افغانستان را تشدید می کند، آنها به جای اعتراف به اشتباهات، از اهرم های مالی برای پیشبرد خواسته های خود علیه طالبان (گروه ممنوع در فدارتیف روسیه) استفاده کردند.
سیرومولوتوف در یک پیام ویدئویی خطاب به شرکت کنندگان دومین سمینار بین المللی مبارزه با تروریسم گفت: "متأسفانه اقدامات ایالات متحده و شرکای آن تنها وضعیت را تشدید می کند. آنها به جای اعتراف به اشتباهات و امتناع از دیکته کردن، اهرم های مالی را برای پیشبرد خواسته های خود علیه جنبش طالبان در دست گرفتند."
هواپیماهای وزارت دفاع روسیه بیش از 200 نفر را از افغانستان بیرون کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
هواپیماهای وزارت دفاع روسیه بیش از 200 نفر را از افغانستان بیرون کردند
وی خاطرنشان کرد که مبارزه با تروریسم و ​​جرایم مرتبط با مواد مخدر عمدا به پس‌زمینه گذاشته می‌شود.
این دیپلمات گفت: بر خلاف چنین رویکرد غیرسازنده، روسیه و شرکای آن به طور پیوسته سیاست تقویت گفتگوی باز در زمینه مبارزه با تروریسم را بر اساس پایبندی به اصول منشور سازمان ملل متحد، قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد در مبارزه با تروریسم جهانی دنبال می کنند. وی افزود که کنوانسیون ها و راهبرد جهانی مبارزه با تروریسم سازمان ملل، در حالی که به طور همزمان نقش اصلی دولت ها و مقامات ذیصلاح را در مقابله با تروریسم و ​​افراط گرایی به رسمیت می شناسند.
وی همچنان گفت، دیگر سازمان های تروریستی به قدرت رسیدن" طالبان" را به عنوان پیروزی رادیکالیسم می دانند، بخصوص "القاعده" ، که سعی دارد از این ماجرا بهره گیرد و استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала