قدبلندترین مرد جهان از روسیه زن می‌گیرد + عکس

© AFP 2023 / StringerСамый высокий человек в мире Султан Кесен и самая низкая женщина в мире индианка Джоти Амджи на фоне пирамид Гизы в Египте
Самый высокий человек в мире Султан Кесен и самая низкая женщина в мире индианка Джоти Амджи на фоне пирамид Гизы в Египте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، سلطان کوسن که با داشتن 2.51 قد به عنوان قدبلندترین مرد جهان ثبت و ساکن ترکیه است، تصمیم به ازدواج با یک دختر روس گرفته و برای تحقق آرزوی خود به مسکو، پایتخت روسیه آمده است.
او تصمیم گرفته که همسر دلخواه‌اش را در روسیه پیدا کند تا برایش دو فرزند یک پسر و یک دختر به دنیا بیاورد. وی گفت که در مورد زیبایی و مهربانی دختران روسی بسیار شنیده است.
کوسن گفت:" شنیده ام که روس ها عاشق مردهای شرقی هستند، اما باید مودب باشند. من می توانم خودم را تامین کنم و نیازی به پول ندارم."
وی افزود که قصد دارد همسر آینده خود را به ترکیه ببرد. خود وی دور از دریا، اما "در مکانی تاریخی" در جنوب شرقی کشور زندگی می کند.
قد بلندترین مرد جهان اعتراف کرد که به قد خود عادت کرده است، اما برخی اوقات برای وی ناراحتی ایجاد می‌کند. همسر سابق او 175 سانتی متر قد داشت.
دليل رشد غيرمعمول قد وی اختلال در غده هيپوفيز است . در سال 2010پزشکان در ايالت ويرجينيای آمريکا با تاباندن اشعه قوی گاما و انجام يک روش جراحی جديد که فقط از ابزارهای راديولوژيک در آن استفاده می شود، توانستند نارسايی در غده هيپوفيز وی را درمان کنند.
بلندقدترين مرد جهان از اين پس ديگر رشد نخواهد کرد ولی در سال های اخير مجبور شده که برای حفظ تعادل خود در هنگام راه رفتن، از عصا استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала