Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا ادن هازارد بازگشته است؟

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
ادن هازارد در دو بازی متوالی به عنوان بازیکن اصلی مورد استفاده قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی وقتی با خبرنگاران موافقت کرد که ادن هازارد واقعاً بازگشته، کمی خجالتی بود ولی این بازیکن بلجیمی دومین بازی متوالی خود را به عنوان بازیکن اصلی رئال انجام داد و در انجام این کار تاثیرگذار بود.
مُهاجم سابق چلسی از همان ابتدا در برابر اتلتیک بیلبائو و کادیز حضور داشت و پس از یک دوره دیگر در کناره‌ها، بهبود قابل توجهی در برنامه و عملکرد او مشاهده شد.
بی انصافی نیست که دوران حضور هازارد در پایتخت اسپانیا را تا این مرحله به عنوان یک فاجعه بدانیم، او به سختی آمادگی جسمانی را داشته و چیزی به خط حمله رئال مادرید اضافه نکرده است.
حالا، برای بازیکنی که قرار بود جانشین کریستیانو رونالدو شود، این قابل قبول نیست و شما تعجب می‌کنید که اگر کریم بنزما در سه سال گذشته به این شکل فوق‌العاده نمی‌شد، اعتراض عمومی در این مورد چگونه بود.
هازارد به دلیل شیوع کووید -19 که باعث شد مارکو آسنسیو و رودریگو گوس برای انتخاب در دسترس نباشند دوباره به تیم بازگشت و او مطمئناً از شانس‌اش استفاده کرده است.
در چند ماه کوتاه، آنچلوتی از ادعای علنی مبنی بر این‌که هازارد نمی‌تواند در یک هفته دو بازی انجام دهد، به لبخندی پرخاشگرانه در پاسخ به سوالی درباره فرم خوب هازارد پرداخت.
نشانه‌هایی وجود دارد که هازارد به فرصت‌های خود ادامه خواهد داد، به خصوص که به نظر می‌رسید او در بازی مقابل اتلتیک به یک گل نزدیک شد و تنها دو موقعیت از دست رفته او را از ثبت گل مقابل باشگاه باسکی دور نگه داشت.
هازارد چلسی هرگز اجازه نمی‌داد این شانس‌ها از بین برود، اما مردم باید درک کنند که این هازارد متفاوت است، او دیگر بازیکنی که بود نخواهد شد، مچ پاهایش آسیب زیادی دیده است.
اکنون امیدهای رئال این است که هازارد آمادگی جسمانی خود را حفظ کند و به حرکت‌اش ادامه دهد، و در حالی که مشخص نیست آیا جایی برای او و دستمزد هنگفت‌اش در رئال مادرید 2022 وجود دارد که می‌تواند شامل کیلیان امباپه و ارلینگ هالند باشد یا خیر. حداقل آنها می‌خواهند که هازارد یک دارایی فوتبالی قابل فروش باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала