Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری‌آ؛ تداوم برد و صدرنشینی اینتر در شب توقف گرگ‌های رُم

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
اینتر موفق شد در یک دیدار خانگی برابر تورینو به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند تا جایگاهش در صدر جدول محکم‌تر از قبل شود.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب از ساعت 10، مدافع عنوان قهرمانی از دور نوزدهم سری آ ایتالیا در جوزپه مه‌آتزا میزبان تورینو بود.
دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که اینتر با 43 امتیاز در صدر و تورینو با 25 امتیاز در رده یازدهم قرار داشتند.
نراتزوری پس از شروعی آرام در فصل، موفق شد رفته رفته زیر نظر سیمونه اینزاگی ریتم موردنظر خود را پیدا کند و در این دیدار به دنبال هفتمین پیروزی متوالی خود در لیگ بود.
در نیمه اول اینتر تیم برتر میدان بود و از همان ابتدا هجومی‌تر از تورینو نشان داد. در دقیقه 30 حملات نراتزوری نتیجه داد و دنزل دامفریز مدافع هالندی دروازه مهمان را گشود تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر اینتر به پایان برسد.
در نیمه دوم شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم. هر دو تیم موقعیت‌های پراکنده و نصف و نیمه‌ای روی دروازه‌ها خلق کردند، اما در این نیمه شاهد به ثمر رسیدن گلی نبودیم تا این دیدار با همان تک گل دامفریز، یک بر صفر به سود اینتر خاتمه یابد.
اینتر با این پیروزی 46 امتیازی شد و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی و میلان، اختلاف 7 امتیازی ایجاد کرده است.
در دیگر دیدار حساس نیز شاگردان آقای خاص یعنی ژوزه مورینیو در آ.اس رم و سمپدوریا به تساوی 1-1 رضایت دادند.
در این مسابقه الدور شاه‌مرادوف ازبکستانی در دقیقه 72 برای گرگ‌های رُم و مانولو گابیادینی در دقیقه 80 برای سمپدوریا موفق به گلزنی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала