Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ در تلاش گسترش ظرفیت تئاتر رویاها + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
سران شیاطین سرخ به دنبال این هستند که ورزشگاه معروف خود را تغییر چهره دهند تا آن را به عنوان "کلاس جهانی" بازگردانند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه منچستریونایتد یک برنامه‌ی بزرگ و هیجان‌انگیزی را برای بازسازی اولدترافورد دارد روی دست گرفته تا با آن؛ ظرفیت ورزشگاه را به صورت گسترده ارتقا بدهد.
سران باشگاه در حال حاضر 20 میلیون پوند برای یک رختکن جدید خارج از خانه و امکانات رسانه‌ای در سال جاری خرج کرده‌اند، اما برنامه‌های آینده شامل عبور از ظرفیت فعلی 74140 نفری؛ به بیشتر از 80 هزار نفر است.
به گفته دیلی میل، برای رسیدن به این هدف، آنها از یک متخصص با تجربه کمک می‌گیرند که مسئول این پروژه خواهند بود که احتمالاً در اطراف جایگاه جنوبی متمرکز خواهد شد.
تعدادی پیشنهاد در طول جلسات با شرکت‌های معماری و مهندسی ارائه شده که گفته می‌شود مقامات ایالات متحده از آنها "هیجان زده" هستند. کوچکترین جایگاه از چهار جایگاه اولدترافورد قبلاً به دلیل وجود خط راه آهن در پشت آن امکان توسعه یافتن وجود نداشت.
اما پیشرفت‌های فناوری به این معناست که برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت جایگاه جنوبی از طریق ساخت و ساز و از طریق خط؛ امکان دارد.
با این حال بسیاری از مناطق زمین بهبود خواهند یافت، زیرا مشکلات اخیر مانند سقف‌های نشتی که مناسب عنوان "تئاتر رویاها" نیست. هم پذیرش عمومی و هم حوزه‌های شرکتی در راستای اصلاح هستند.
باشگاه می‌خواهد ظرفیت این‌ها را افزایش دهد و همچنین اطمینان حاصل کند که ورزشگاه هر هفته پر از هواداران است و همچنین احتمالاً تا زمانی که کار تکمیل شود، این اتفاق خواهد افتاد، زیرا هیچ قصدی برای یونایتد برای تخلیه در هیچ نقطه‌ای وجود ندارد. برخلاف تاتنهام با ومبلی در سال 2017، هیچ گزینه جایگزینی برای مکان برگزاری بازی‌ها در منطقه مجاور وجود ندارد.
نه تنها اولدترافورد مورد نظر برای نوسازی است بلکه مجموعه تمرینی کارینگتون باشگاه نیز در مرکز بازسازی قرار خواهد گرفت.
امکانات موجود در آنجا مورد انتقاد قرار گرفته که در حد مطلوب نبوده و در حالی که قبلاً تجدید شده، یونایتد می‌خواهد آن را به یکی از بهترین زمین‌های تمرینی جهان تبدیل کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала