Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام کریسمس رئال: "کار و تعهد برای سال 2022 با عناوین جدید"

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز در پیام کریسمس‌اش به "کار" و "تعهد" برای سال 2022 با "عناوین جدید" اطمینان داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید با انتشار ویدئویی "تعطیلات کریسمس" را به هوادارانش تبریک گفت که در آن رئیس باشگاه در کنار بنزما، آنچلوتی، رودی و ایوانا ظاهر شد.
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید، در این پیام سنتی کریسمس باشگاه اظهار داشت که "تعهد" او برای سال 2022 این است که "به کارش ادامه دهد تا همه مادریدیستاها احساس غرور کنند" و "پیروزی‌های جدید و عناوین جدید" را به آنها ارائه دهد.

پرز گفت: "تعهد ما این است که به کار خود ادامه دهیم تا همه مادریدیستاها به تیم‌های ما افتخار کنند و ما همچنان بتوانیم از پیروزی‌های جدید و عناوین جدید لذت ببریم. تعطیلات مبارک و سال نو برای همه ما سلامتی، کار و شادی به همراه داشته باشد. از طرف رئال مادرید، ما تمام عشق، محبت و همبستگی خود را در این تاریخ‌های خاص برای شما می‌فرستیم. این هنوز زمان‌های سختی است که در آن ما می‌خواهیم تمام قدرت و همه تشویق‌های مان را به ویژه به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند منتقل کنیم. ما می‌خواهیم پیامی از اشتیاق و امیدواری برای بازیابی حالت عادی که همه ما امیدواریم را به اشتراک بگذاریم. ما متقاعد شده‌ایم که می‌خواهیم بر این چالش غلبه کنیم تا به زندگی مشترک با شادی‌ها و موفقیت‌های فراوان ادامه دهیم."

در ادامه نیز کارلو آنچلوتی سرمربی تیم اظهار داشت: "برای شما تعطیلات خوشی را در کنار خانواده و عزیزان تان آرزو می‌کنیم. ما این توهم و امیدواری را با تمام هواداران مادرید به اشتراک می‌گذاریم تا از تمام رویاهای خود با هم لذت ببریم. کریسمس و سال نو بر همه مبارک باد."

کریم بنزما مهاجم فرانسوی که در پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو دبل کرد و در سال 2021، 47 گل به ثمر رساند از رسیدن به رویاهای مادریدیستاها حمایت کرد: "در این تاریخ‌های خاص، از طرف کل کارکنان، می‌خواهم پیامی مبنی بر اعتماد و قدرت به شما ارسال کنم. با هم برای رسیدن به تمام رویاهای مان تلاش خواهیم کرد. تعطیلات و سال نو مبارک."

آلبرتو توریل مربی تیم و کاپیتان ایوانا نماینده‌های زنان رئال مادرید بودند که پیام تبریکی را برای هواداران شریک ساختند: "در این مهمانی‌های بسیار خاص، ما می‌خواهیم بهترین آرزوهای خود را به شما منتقل کنیم. انشالله سلامتی با ما باشد و به ما اجازه دهد با امید با سال 2022 روبرو شویم. از طرف بازیکنان رئال مادرید، تعطیلات مبارک. با اتحاد ما قوی‌تر هستیم."

ایوانا نیز در پایان گفت: "ما با تمام اشتیاق با چالش‌های سال جدید روبرو خواهیم شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала