Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی پس از پیروزی برابر بیلبائو: یک شب عالی، فوتبال خوب و ذهنیت فوق‌العاده

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی نمایش تیمش در برابر اتلتیک بیلبائو را نمایشی کامل می داند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو بامداد امروز در دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لالیگا در ورزشگاه سن‌مامس ایالت باسک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-2 به سود رئال به پایان رسید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت:
"امشب بازیکنانی که فرصت زیادی در فصل جاری نصیب شان نشده بود، بسیار آماده نشان دادند. این قدرت و انرژی تیمی است که می خواهد برای قهرمانی رقابت کند."
سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه گفت:
"باید برای کریم بنزما به گرمی دست زد که بازهم درخشید و زمینه ساز این پیروزی شد. من ورزشگاه سن مامیس را همواره دوست دارم چرا ک فضای زیبایی دارد."
آنچلوتی در پایان گفت:
"تاکنون که عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند. اما در پایان فصل باید عملکرد تیم را ارزیابی کرد. فعلا که همه چیز خوب است. باشگاه قهرمانی می خواهد و ما هم به دنبال چنین چیزی هستیم. برای همه شما سال خوبی را آرزو می کنم."
رئال تحت تاثیر شیوع کرونا در اردوی خود، با تیمی ناقص راهی بیلبائو شد و کمتر کسی انتظار چنین شروعی توفانی را داشت ولی بنزما دقایق 4 و 6 میزبان را کاملا غافلگیر کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала