آیفون سال آینده "سورخ دار" خواهد بود

© Photo / AppleНовые iPhone 13 и iPhone 13 mini
Новые iPhone 13 и iPhone 13 mini  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
شرکت های سامسونگ و ال‌جی برای آیفون سال آینده پرده نمایش "دیسپلی سوراخ دار" می‌سازند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Elec شرکت اپل در سال آینده 2022 آیفون جدید خود را با دیسپلی سوراخ کننده تغییر خواهد کرد. این گزارش می گوید که اپل بریده آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را حذف خواهد کرد.
بر اساس گزارش منابع، که شرکای این شرکت به منظور تولید گوشی های هوشمند دیسپلی جدید اپل را بر اساس تکنولوژی های اکسید پلی کریستال پلی کریستال کم (LTPO) و کریستال های مایع (TFT) عرضه خواهند کرد. این دیسپلی از نمایش اطلاعات با فرکانس تا 120 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین "منعکس کننده فن آوری های پیشرفته ای است که در تولید فلج ها استفاده می شود".
بر اساس این گزارش ال جی دیسپلی توسعه فناوری “Under Display Camera” یا UDC را برای پیاده سازی در تلفن های هوشمند و تبلت ها آغاز کرده است.
فناوری دوربین زیر نمایشگر، به پوشاندن سوراخ مورد نیاز برای دوربین سلفی با یک نمایشگر کوچک دیگر متکی است. وضوح و تراکم پیکسلی آن با نسخه اصلی کاملاً متفاوت است و منجر به بخشی می شود که به راحتی یا در نمونه های با کیفیت پایین تر دوربین، نه خیلی راحت؛ قابل مشاهده است.
برای سری آیفون 14 پرو، این شرکت همچنین به دنبال پنل های نمایشگر ال جی دیسپلی است. سازنده نمایشگر چینی BOE به ارسال پنل های LTPS TFT OLED به اپل در سال 2022 ادامه خواهد داد و انتظار می رود که فروش پنل های LTPO را تنها در سال 2023 آغاز کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала