Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود لیورپول، تاتنهام و چلسی در جام اتحادیه

© REUTERS / CATHERINE IVILLAston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates
Aston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
عضو شوید
رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با صعود لیورپول و برتری چلسی همراه بود.
در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، چهارشنبه شب 3 بازی به صورت همزمان از ساعت 12:15 به وقت کابل برگزار شد.
چلسی که مهمان برنتفورد بود میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. یانسون در دقیقه 80 (گل به خودی) و جورجینیو در دقیقه 85 (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند.
دیگر تیم شهر لندن یعنی تاتنهام هم در مصاف خانگی با رقیب همشهری خود وستهام با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. برگوین در دقیقه 29 و لوکاس مورا در دقیقه 34 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و بوون در دقیقه 32 تنها گل وستهام را زد.
در آخرین و پرگل‌ترین بازی هم که در ورزشگاه آنفیلد میان تیم‌های لیورپول و لسترسیتی برگزار شد، لیورپولی‌ها پس از تساوی 3 - 3 در وقت‌های معمول در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала