Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار ضعیف مسی در 2021 با پی‌اس‌جی؛ یک گل و 5 پاس گل

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
لیونل مسی در پاریسن‌جرمن تنها یک گل زده و آمار ضعیف در لیگ 1 را به ثبت رسانده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی، به عنوان بمب نقل و انتقالات تابستانی به پاریسن‌جرمن پیوست، همه انتظار داشتند که با آمدن او، این تیم با کیلیان امباپه و نیمار جونیور سه گانه ترسناک را به همراه داشته باشد، با این حال، اما آمار او از زمان شروع اش بدترین رقم ممکن بوده است. فوتبال این بازیکن 34 ساله به طور میانگین هر 865 دقیقه یک گل می‌زند و مدت زیادی است که در لیگ 1 حضور داشته است.
حتی میانگین فصل جاری در رابطه با اولین فصل حضورش در بارسلونا یک نقطه ضعف آشکار دارد. به عنوان مثال، در فصل 05-2004 او به سختی گلی به ثمر رساند، اما این کار را در 75 دقیقه بازی انجام داد. یک دوره بعد او به طور میانگین هر 155 دقیقه یک گل در لالیگا به ثمر رساند.
اگرچه تورنمنت عادی به بهترین شکل پیش نرفته اما ستاره آرجانتینی با 5 گلی که به پاریسن‌جرمن کمک کرد تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، چهره خود را برای تیم‌اش در لیگ قهرمانان اروپا نشان داده است.
از سوی دیگر، بازیکن آرجانتینی به تاثیرگذاری خود در بازی ادامه می‌دهد چرا که اگرچه گل نمی‌زند، اما موفق شده به طور دقیق 5 پاس گل بدهد که این امر شامل بازی مقابل سنت اتین نیز می‌شود که در آن او سه پاس گل داد داد.
این بازیکن آرجانتینی با مشکلات متعددی در ورودش به پی‌اس‌جی دست و پنجه نرم کرده، بین مصدومیت یا توقف در تاریخ فیفا، او اجازه نداد مسی به ریتمی برسد که همه ما می‌شناسیم. او همچنین اعلام کرده که سازگاری‌اش با یک شهر جدید از آنجایی که تمام عمرش را در بارسلونا زندگی کرده برایش هزینه داشته است، بنابراین اکنون باید با چالش جدیدی دست و پنجه نرم کند.
سال فعالیت برای لئو به پایان رسیده اما او به سال 2022 اطمینان دارد که سازگاری فرا رسیده و تیم پاریسی را به اوج خواهد رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала