Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهداف زمستانی تاتنهام؛ همه مهره‌های مورد نظر کونته از سری‌آ می‌آید

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Antonio Conte Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания
Antonio Conte   Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
آنتونیو کونته تصمیم دارد در زمستان تیم را تقویت کند و به همین منظور از مدیران باشگاه خواسته است تا چند ستارۀ مورد نظرش را از تیم‌های ایتالیایی به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در آغاز فصل نونو اسپریتو را به عنوان سرمربی خود استخدام کرد و این سرمربی پرتگالی تیم را براساس برنامه‌های خودش بست و ستاره‌های مورد نیاز خود را به خدمت گرفت.
اسپیریتو اما زمان زیادی روی نیمکت تاتنهام نماند و پس از 10 بازی از سوی مدیران باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد. به دنبال اخراج سرمربی پرتگالی، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تاتنهام، آنتونیو کونته را قانع ساخت تا جانشین وی شود و هدایت این تیم را به عهده بگیرد.
به این ترتیب سرمربی سابق اینترمیلان که فصل گذشته این تیم را به قهرمانی رسانده بود، سرمربی تاتنهام شد و کارش را آغاز کرد تا این تیم را از بحران بیرون کند.
با روی کار آمدن کونته، تاتنهام به روزهای خوب خودش بازگشت و از میانه جدول به طرف بالای جدول حرکت کرد. سرمربی ایتالیایی اما به مدیران باشگاه گفته است که اگر آن‌ها خواهان ختم فصل در بالای جدول اند و اگر می‌خواهند راهی لیگ قهرمانان اروپا شوند، باید تیم را در زمستان تقویت کنند.
کونته قصد دارد در زمستان تیمش را در تمام خطوط تقویت کند و چند ستاره را در لیگ ایتالیا نشانی کرده تا در زمستان به خدمت بگیرد.
سرمربی تاتنهام خواهان جذب مک‌کینی ستاره آمریکایی یوونتوس، فرانک کسیه هافبک آث میلان، استیون د فرای مدافع اینترمیلان و دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا را زیر نظر دارد و از مدیران باشگاه خواسته تا این بازیکنان را جذب کنند.
حالا دیده شود که سران تاتنهام که مشکلات مالی نیز دارند، موفق به جذب این بازیکنان خواهند شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала