Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت مودریچ و مارسلو به ترکیب؛ هافبک و مدافه تست منفی دادند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
لوکا مودریچ و مارسلو هر دو برای کروناویروس تست منفی دادند و می‌توانند برابر ختافه بازی کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوکا مودریچ ستاره کروات و مارسلو بازیکن برزیلی رئال مادرید پس از منفی بودن تست PCR انجام شده؛ بر ویروس کرونا غلبه کردند و مودریچ برای برای بار دوم است که تست منفی می‌دهد.
هر دو فوتبالیست به رودریگو، آلابا، بیل و داوید آنچلوتی و دستیار اول کارلو که بهبود یافته‌اند، می‌پیوندند که از چهارشنبه شب تا صبح پنجشنبه تایید شده که از کرونا بهبود یافته اند.
بنابراین، رئال مادرید به تدریج به شیوع بیماری پایان می‌دهد که از دوشنبه گذشته رنج می‌برد و بخش بسکتبال را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
در تیم اول رئال، تیمارستان در حال آزاد کردن خود برای آنچلوتی است و فقط بازیکنان مثبت لونین، آسنسیو و ایسکو و دنی کارواخال و دنی سبایوس مصدوم هستند. اگرچه انتظار می‌رود که آنها کم کم در چند تاریخ آینده بهبود یابند تا پس از تعطیلات کریسمس در 29 دسامبر آماده بازگشت به کار شوند.
رئال مادرید پس از پیروزی در برابر اتلتیک بیلبائو چهارشنبه شب؛ سال 2021 را به عنوان رهبر لالیگا با هشت امتیاز جلوتر و یک بازی بیشتر از سویا به پایان رساند و یکشنبه آینده، 2 جنوری دوباره بازی خواهد کرد، دیداری که در مقابل ختافه برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала