Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله چفرین به بزرگان اروپا: "پایان سوپرلیگ، بزرگترین پیروزی سال یوفا"

© REUTERS / Alkis KonstantinidisNewly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016
Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین رییس یوفا سال را با حمله‌ای جدید به پروژه سوپرلیگی باشگاه‌های بزرگ اروپایی به پایان رساند.
به گزارش اسپوتنیک؛ الکساندر چفرین رییس یوفا خواست سال را با حمله‌ای جدید به پروژه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به پایان برساند و پایان این پروژه را به عنوان "مهم‌ترین پیروزی سال 2021" یاد کرد.

چفرین گفت: "آنها فقط به فکر پر کردن جیب شان بودند. پایان سوپرلیگ، با محکومیت سیاسی و مردمی کل قاره، مهم‌ترین و مشترک‌ترین پیروزی ما در سال 2021 بود."

در اپریل گذشته بود که 12 باشگاه بنیاد سوپرلیگ را گذاشتند که ظرف 48 ساعت پایان یافت. چفرین در یادداشتی که ارائه کرد گفت: برخی از باشگاه‌ها، ارزش‌هایی را که در قلب مُدل ورزشی اروپا و مأموریت یوفا قرار دارند، تهدید کردند. سازمان‌های کمی بیش از یوفا ارزش‌های مدل ورزشی اروپا را تجسم می‌دهند. هر چهار سال یک بار، مسابقات قهرمانی اروپا اجازه می‌دهد تا درصد زیادی از درآمد در پروژه‌های توسعه‌ای کل قاره سرمایه گذاری شود."

چفرین می‌خواست این واقعیت را تحسین کند که این اتحادیه به تمام فدراسیون‌های فوتبال اروپا فکر می‌کند: "به همین ترتیب، تعهد مدل به رقابت آزاد یک عامل کلیدی در تولد لیگ کنفرانس اروپا بود. اکنون حداقل یک نماینده در هر فصل در یک رقابت یوفا وجود دارد. برای 55 عضو تضمین شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала