Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیوری - جاشوا؛ مبارزه مورد علاقه مردم

© REUTERS / Joe Camporeale/USA TODAY SportsБоксер Тайсон Фьюри после победы на поединке против Деонтея Уайлдера в Лас-Вегасе
Боксер Тайсон Фьюри после победы на поединке против Деонтея Уайлдера в Лас-Вегасе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
قرار است که با درخواست هواداران؛ تایسون فیوری و آنتونی جاشوا "حداقل یک بار" مبارزه کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تاد دوبوف رییس "تاپ رنک" می‌گوید که تایسون فیوری و آنتونی جاشوا حداقل یک بار در آینده در رینگ به مصاف هم خواهند رفت، زیرا "این چیزی است که مردم می‌خواهند ببینند".
انتظار می‌رفت که فوق ستاره‌های سنگین وزن در اوایل سال جاری میلادی به هم بریزند، اما این مبارزه در اواخر مرحله از هم پاشیده شود.
آنها قرار بود با هم مبارزه کنند، اما پس از این‌که دستور داده شد به جای فیوری در یک مسابقه سه گانه برابر "دیونتای وایلدر" وارد رینگ شود، یک مبارزه را شکست خورد ولی در مسابقه دوم برنده شد.
فیوری در حال مذاکره برای دفاع از عنوان WBC خود در برابر دیلیان وایت است، در حالی که جاشوا پس از واگذاری کمربندهای IBF، WBA و WBO خود به مشت زن اوکراینی در ماه سپتامبر، برای بازی مجدد با الکساندر اوسیک آماده می‌شود.
حتی اگر جاشوا نتواند عناوین خود را در برابر اوسیک پس بگیرد، باز هم امیدی است که مسابقه پرفروش بین مبارز بریتانیایی و فیوری برگزار شود.
دوبوف طرفدار فیوری است و معتقد است که مبارزه بین دو سنگین وزن داخلی چیزی است که همه طرفداران بوکس می‌خواهند آنرا ببینند.

او به اسکای اسپورت گفت: "این در مورد چیزی است که مردم می خواهند ببینند. صرف نظر از ترتیب - فیوری در مقابل جاشوا چیزی است که مردم می‌خواهند ببینند. ما به عنوان افراد درگیر، مدیون مردم هستیم که به آنچه می‌خواهند خدمت کنیم. من فکر می‌کنم فیوری و جاشوا حداقل یک بار با هم مبارزه خواهند کرد، زیرا مردم آن را می‌خواهند."

وی اضافه کرد: "اگر جاشوا و اوسیک بازی برگشت را انجام دهند و اوسیک دوباره هیجان‌انگیز به نظر برسد، شاید مردم بگویند؛ ما فیوری را مقابل اوسیک می‌خواهیم".

دوبوف با تأمل در موقعیت‌هایی که این دو مرد در حال حاضر در آن قرار دارند، افزود: "جاشوا باید دوباره به آن وضعیت عالی برسد و این مهم است. او یک سفیر بزرگ برای ورزش و یک قهرمان بزرگ است. هر چه او و فیوری موفق‌تر باشند، برای بوکس بهتر است. ماهیت پویای عدم اطمینان باعث ایجاد علاقه واقعی می‌شود. تایسون در موقعیت فوق العاده‌ای قرار دارد. او به عنوان حریف برای دیونتای وایلدر که در حال افت و خیز بود وارد میدان شد. شخصیت او دنیا را گرفته است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала