Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرخصی پله از بیمارستان در آستانه کریسمس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ادسون آرانتس دونا سیمنتو " پله"
ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
پله اسطوره فوتبال برزیل پس از درمان تومور روده بزرگ از بیمارستان مرخص شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پله اسطوره افسانه‌ای فوتبال برزیل از بیمارستان در کشورش مرخص شد، در حالی‌که تحت جلسات شیمی درمانی بر روی تومور روده بزرگ قرار گرفته اما حالا این روند درمانی همچنان ادامه خواهد داشت‌
این مرد 81 ساله پس از شناسایی تومور در طی معاینات معمول در پایان ماه آگست، در بیمارستان آلبرت اینشتین در سائوپائولو تحت مراقبت قرار گرفت.

در بیانیه‌ی بیمارستان آمده: "بیمار پایدار است و به درمان خود برای تومور روده بزرگ که در ماه سپتامبر شناسایی شد، ادامه خواهد داد."

پله، قهرمان سه دوره جام جهانی، در ابتدای دسامبر برای دور شیمی درمانی در بیمارستان بستری شد، اما امروز اجازه یافت به خانه برود. او در ماه سپتامبر برای برداشتن تومور تحت عمل جراحی قرار گرفت و سپس تقریباً یک ماه را در بیمارستان گذراند.
پله که فالوورهای رسانه‌های اجتماعی خود را در جریان پیشرفت سلامتی‌اش قرار داده بود، ماه گذشته در توییتر گفت که "خوب" است و "هر روز احساس بهتری دارد."
با این حال، سلامت پله در سال‌های اخیر باعث نگرانی شده است.
او در سال 2015 پس از انتقال به بیمارستان برای دومین بار در شش ماه، تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفت و در سال 2019 به دلیل عفونت ادراری بستری شد.
پله در سال های 1958، 1962 و 1070 قهرمان جام جهانی شد و با 77 گل در 92 بازی همچنان بهترین گلزن تاریخ برزیل باقی مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала