Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشرفت قابل توجۀ صدرنشین لیگ برتر در راه جذب هالند

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
منچسترسیتی پیشرفت خوبی در راه جذب ارلینگ هالند ستاره بروسیا دورتموند داشته و به نظر می‌رسد که نسبت به سایر تیم‌ها شانس زیادی برای جذب این بازیکن نروژی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی پس از جدایی سرخیو آگوئرو در تابستان گذشته، جانشینی برای این بازیکن خدمت نگرفت و مدیران این تیم از این اقدام شدیداً پشمان اند زیرا آمار گُلزنی تیم نسبت به گذشته خیلی پائین آمده است.
سران این تیم حالا و به درخواست پپ گواردیولا، به دنبال مهاجم نوک اند و ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، جدی‌ترین هدف سیتیزن‌ها در نقل‌وانتقالات خواهد بود.
سیتی که در رقابت‌ با رئال، بارسا، یونایتد و پی‌اس‌جی قرار دارد، به نظر می‌رسد که از رقبأ پیشی گرفته و می‌تواند این مهاجم را به در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
مدافع قهرمانی لیگ برتر انگلیس، با فروش فران تورس به بارسلونا که تا هنوز رسمی نشده است، بخشی از پول جذب هالند را به دست آورده است و در حال حاضر 60 میلیون یورو پول نقد برای به خدمت گرفتن ستاره دورتموند دارد.
این باشگاه همچنان می‌تواند با فروش دائمی پدرو پوررو، کو ایتاکورا و مورگان راجرز، که همگی در حال حاضر به صورت قرضی با گزینه‌های فروش دائمی، در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند، 75 میلیون دیگر نیز به دست آورد و هزینۀ کامل جذب هالند را تأمین کند.
براساس گزارش MEN، در صورتی که رئال مادرید و سایر باشگاه‌ها پیشنهاد 150 میلیونی به هالند ارائه دهد، سران سیتی دست به جیب خواهند شد و ضمن پول فروش تورس و ستاره‌های قرضی، پول بیشتر هزینه‌ خواهند کرد تا ستاره نروژی را به خدمت بگیرد
دلیل دیگر پیشرفت سیتی در راه جذب هالند، رابطه خوب این باشگاه با مینو رایولا است و وی دوست دارد تا مؤکلش را به این باشگاه انگلیسی بفروشد و پول بزرگی به جیب بزند.
حالا دیده شود که ستاره دورتموند خودش چه تیمی را برای آیندۀ حرفه‌ای خودش انتخاب خواهد کرد و دوست دارد تا فوتبال را در چه تیمی ادامه دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала