Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کپا دل از توخل ربود؛ تمجید بی‌سابقۀ سرمربی چلسی از گُلر اسپانیایی

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی، به تمجید از کپا آریزابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی تیمش پرداخت و بابت آمادگی او ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کپا آریزابالاگا مدت‌ها بود که در ترکیب ثابت چلسی قرار نمی‌گرفت و اداواردو مندی در درون دروازه‌ این تیم به درخشش ادامه می‌داد.
این ستاره اسپانیایی پس از مدت‌ها دیروز و در دیدار برابر برنتفورد در چهارچوب رقابت‌های کارلینگ کاپ درون دروازه چلسی قرار گرفت و در پیروزی 0-2 آّبی‌ها نقش پُررنگی داشت و با سیوهایش مسبب حضور تیمش در دور بعدی این رقابت‌ها شد.
درخشش کپا سبب شد تا پس از بازی توماس توخل به تمجید از او بپردازد و روند رو به رشد او تمجید کند.
توخل در مورد درخشش دوباره کپا به رسانه‌ها گفت:" خوب من خوشحال هستم. شاید خوشحالی واژه درستی نباشد اما من واقعا تحت تاثیر عملکرد کپا قرار گرفتم. این موضوع دیگر باعث شگفتی نیست چون او از نظر فردی، شخصیتی و ورزشی در شرایط روانی‌ای قرار دارد که می‌تواند برای ما بدرخشد چون او در این کار بهترین است. او در تمرینات هم درخشش خوبی دارد و پادش خودش را دریافت می‌کند. کپا عضو مهمی از تیم است و ما به او در بهترین شرایط ممکن نیاز داریم."
توخل در حالی به تمجید از کپا پرداخته که تیمش اخیراً مورد هجوم ویروس کرونا قرار گرفته و اکثر ستاره‌هایش را به همین دلیل در اختیار ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала