Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "مودریچ، کروس و کاسمیرو بهترین‌های جهان هستند"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید که بهترین هافبک و بهترین مُهاجم جهان را در اختیار دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پیروزی 2-1 مقابل اتلتیک بیلبائو در چهارشنبه شب باعث شد تیم آنچلوتی در آستانه کریسمس با 8 امتیاز برتری در صدر لالیگا جایگاه‌اش را تضمین کند.
آنها که فصل گذشته قهرمانی را به اتلتیکو مادرید باختند، این فصل را با قدرت سپری می‌کنند و برای آنچلوتی، بیشتر اعتبار به هافبک‌های لوکا مودریچ، تونی کروس و کازمیرو اختصاص دارد.

آنچلوتی به آ اس گفت: "این سه نفر [مودریچ، کاسمیرو و کروس] بهترین خط هافبک‌ حال حاضر جهان را تشکیل می‌دهند. شاید هافبک‌ها باکس به باکس بیشتر آن چیزی باشند که شما فکر می‌کنید، اما مودریچ، کروس و کاسمیرو آنقدر تجربه دارند و در بازی آنقدر خوب هستند که به سادگی فوق العاده هستند. علاوه بر این، معلوم است که آنها با هم خیلی خوب بازی می‌کنند. وقتی این سه نفر با هم هستند، هیچ کس نمی‌تواند با آنها مقایسه شود."

مودریچ که اکنون 36 سال دارد، پس از پیروزی اخیر در دربی مقابل اتلتیکو، توسط آنچلوتی مورد تمجید قرار گرفت و نماد رئال مادرید نشان داد که در اوج سرعت‌اش را کاهش نمی‌دهد.
کروس نیز در هفته‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و ایجنتش فاش می‌کند که سلسله مراتب باشگاه، هافبک را امضای قرن می‌داند.
آنچلوتی علاوه بر تمجید از هافبک‌های خود، مشتاق بود بر این نکته تاکید کند که او به عنوان یک مربی چقدر خوب بوده و بنزما فرانسوی هدایت خط حمله او را بر عهده دارد.
کریم بنزما شماره 9 امسال در رقابت توپ طلا بود و در حالی‌که او توسط روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به عنوان بهترین مهاجم شکست خورد، بدون شک آنچلوتی بهترین بازیکن را در اختیار دارد.
او توانایی عظیم و منظمی برای قرار دادن توپ در پشت دروازه به او اضافه کرده است.

آنچلوتی افزود: "او در سطح کریستیانو رونالدو یا (ارلینگ) هالند است. بنزما بازیکنی است که تفاوت ایجاد می‌کند. ما یک بار دیگر در بازی مقابل اتلتیک با دو گل متوالی آن را دیدیم. او در فرم شگفت انگیزی است."

دو گل بنزما در برابر اتلتیک بیلبائو او را به 20 گل برای فصل در تمام رقابت‌ها رساند - 15 گل تنها در لالیگا که او را با چهار گل بیشتر نسبت به خوانمی در صدر قرار داد که با 11 گل در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.
اولین گل بنزما مقابل اتلتیک یک گل برتر فصل بود و حتی تشویق هواداران حریف در سن مامس را به همراه داشت.
این بازیکن 34 ساله فرانسوی، رئال مادرید را در دقیقه 4 با یک کولینگ باشکوه در داخل محوطه جریمه پس از پاس کروس پیش انداخت، و سه دقیقه بعد در گوشه مقابل، گل دوم را اضافه کرد.
بنزما در دقیقه 90 با تشویق ایستاده طرفداران در این شهر شمالی اسپانیا از زمین خارج شد، که نشانه‌ای از تحسین او است.
رئال مادرید در تاریخ 2 جنوری زمانی که به تیم ختافه مستقر در مادرید سفر می‌کند، دوباره به بازی‌های لیگ بر می‌گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала