Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای موندو؛ بارسا قرارداد مهاجم هالندی خود را فسخ کرده است

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
موندو دیپورتیوو اعلام کرده که بارسلونا قرارداد لوک‌ دی‌یونگ را فسخ کرده و این بازیکن در زمستان به دنبال باشگاه دیگری برای ادامۀ فوتبال حرفه‌ای خودش خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته و پس از آن که قرارداد قرضی گریزمن با اتلتیکومادرید بسته شد و این بازیکن راهی مادرید شد، بارسلونا برای پُر کردن جای خالی مهاجم فرانسوی به دنبال پیدا کرد مهاجم برآمد.
بارسا براساس درخواست رونالد کومان سرمربی آن وقت تیم، لوک دی‌یونگ مهاجم هالندی سویا را تا پایان فصل قرض گرفت و امیدوار بود این بازیکن در نوک حمله بدرخشد.
شرایط اما برای لوک دی‌‎یونگ به خوبی پیش نرفت و این بازیکن نتوانست خودش را زیر نظر کومان و در ادامه ژاوی ثابت کند و در اکثر بازی‌ها روی نیمکت نشست.
رسانه‌های اسپانیایی پس از عدم درخشش این بازیکن مدعی بودند که وی دوباره راهی سویا خواهد شد و بارسا قرارداد وی را فسخ خواهد کرد.
سویا اما با بازگشت این بازیکن را در زمستان رد کرد و به بلوگرانا اجازه داد تا وی را در زمستان به تیم دیگری قرض دهد.
حالا موندو دیپورتیوو مدعی شده که بارسلونا قرارداد لوک‌ دی‌یونگ را فسخ کرده و این بازیکن در زمستان به دنبال باشگاه دیگری برای ادامۀ فوتبال حرفه‌ای خودش خواهد بود.
دی‌یونگ مورد توجه باشگاه کادیز قرار دارد و در صورتی که سویا، بارسا و خود بازیکن توافق کنند، این بازیکن می‌تواند راهی این باشگاه شود.
دی‌یونگ در بارسلونا 12 بازی انجام داده که 9 بازی در لالیگا و 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا بوده و در این تعداد بازی موفق به زدن تنها یک گُل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала