Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد بزرگ کوتینیو از بارسا؛ او می‌تواند آپارتمان رئیس آمازون را بخرد + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
فلیپ کوتینیو آنقدر از قراردادش با بارسلونا درآمد خواهد داشت که می‌تواند "پنت هاوس" جف بزوس را بخرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا با پول زیاد؛ کاملاً طبق برنامه پیش نرفت و تیم کاتالان می‌تواند ماه آینده او را بفروشد، اما او آنقدر در اسپانیا درآمد داشته که می‌تواند "پنت هاوس "جف بزوس" را خریداری کند.
این بازیکن برزیلی در لیورپول یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های یورگن کلوپ و یکی از محبوب‌ترین بازیکن به شمار می‌رفت اما او نتوانست درخواست انتقال به تیم اسپانیایی را نادیده بگیرد.
کوتینیو به مبلغ 142 میلیون پوند، مرسی ساید را با کاتالونیا معاوضه کرد و دستمزد پرسودی را به دست آورد که طبق آن سالانه 10 میلیون پوند درآمد داشت.
با آن‌که همه چیز برای کوتینیو در اسپانیا خیلی خوب نبوده اما هافبک ناخواسته آنقدر درآمد داشته که می‌تواند آپارتمان 80 میلیون دلاری جف بزوس مالک آمازون که مشرف به پارک مدیسون اسکوئر در نیویورک است؛ را بخرد.
در کنار دستمزد هیولایی کوتینیو، او قراردادهایی را با نایک،Pro Evolution Soccer، نیسان و هوگو باس امضا کرده است. کوتینیو حتی ستاره جلد نسخه 2019 Pro Evolution Soccer بود و قبل از عرضه به عنوان سفیر برند آنها معرفی شد.
با این حال اما کوتینیو آنقدر برای دوباره به اوج رسیدن تلاش کرد که بارسا چاره‌ای جز قرض دادن او به بایرن مونیخ ندید تا از دستمزد پرسودش خارج شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала