Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سخنان جنجالی بوفون: "با رونالدو؛ یوونتوس دی‌ان‌ای تیم بودن را از دست داد"

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون اسطوره باشگاه یوونتوس می‌گوید، آمدن کریستیانو رونالدو باعث شد یووه DNA یک تیم بودن را از دست بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس مدعی شد که کریستیانو رونالدو شانس این باشگاه را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از بین برده است‌
رونالدو 36 ساله در سال 2018 یک سال پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس پیوست.
و بوفون که در زمان ورود رونالدو به تورین در پاریسن‌جرمن حضور داشت، می‌گوید تا زمان بازگشت او در سال 2019 باشگاه تغییر کرده است.
یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با حضور رونالدو در این تیم کوتاه آمد و بوفون معتقد است که این به این دلیل است که باشگاه با قرار دادن رونالدو"DNA" خود را از دست داده است.

بوفون به سایت TUDN.com گفت: "یوونتوس در اولین سالی که وارد شد، این شانس را داشت که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، سالی‌که من در پاریسن‌جرمن بودم و نمی‌توانستم بفهمم چه اتفاقی افتاده است. وقتی برگشتم، دو سال با CR7 کار کردم و با هم خوب کار کردیم، اما فکر می‌کنم یوونتوس DNA یک تیم بودن را از دست داد."

دروازه‌بان ایتالیایی افزود: "ما در سال 2017 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم زیرا تیمی پر از تجربه بودیم، اما مهمتر از همه ما یک واحد بودیم و این رقابت برای مکان‌های درون گروه بسیار قوی بود. ما آن را با رونالدو از دست دادیم."

شاید تصادفی نباشد که رونالدو بلافاصله پس از بازگشت ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم را ترک کرد. ظاهرا این بازیکن ایتالیایی به آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس گفته است که یوونتوس باید از شر رونالدو خلاص شود.

ادعا می‌شود که آلگری گفته است: "رونالدو را کنار بگذارید، او مانع رشد تیم و باشگاه می‌شود."

اما از زمانی که فوق ستاره پرتگالی یوونتوس را ترک کرد، این تیم با مشکل مواجه شد و در حال حاضر در رده پنجم سری آ قرار دارد و 12 امتیاز کمتر از صدرنشین اینترمیلان دارد، و رونالدو علی‌رغم انتقاد برخی از رسانه‌ها با 13 گل در 18 بازی خود را در منچستریونایتد ثابت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала