مخالفت WHO به واکسین عمومی کودکان

© Photo / UNICEFAfgروند تطبیق خانه‌به‌خانه واکسین پولیو در افغانستان فردا آغاز می‌شود
روند تطبیق خانه‌به‌خانه واکسین پولیو در افغانستان فردا آغاز می‌شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2021
عضو شوید
سازمان صحت جهانی (WHO) توصیه نمی کند که کودکان و نوجوانان جهان واکسینه Covid-19 شوند.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان جهانی صحت اظهار داشته است که کاملاً مخالف واکسین سراسری کودکان می باشد، زیرا در این گروه سنی، موارد کمی از امراض شدید وجود دارد و علاوه بر این، در تعدادی از کشورها، بخش های بالا گروپ های کوچک هنوز کاملا واکسینه نشده اند.
تدروس ادانوم گیبریسوس رئیس عمومی سازمان جهانی صحت در روز چهارشنبه در بیانیه گروپ مشاورین استراتژیک از کارشناسان ایمن سازی در ژینو گفت که تقسیم واکسین در جهان عادلانه نیست.
Vials labelled COVID-19 Coronavirus Vaccine and sryinge are seen in front of displayed Johnson&Johnson logo in this illustration taken, February 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2021
اتریش 330 هزار دوز واکسین کرونا به افغانستان کمک کرد
وی گفت: "در حالیکه بعضی از کشورها برنامه های تقویت کننده جهانی را انجام می دهند، تنها نیمی از کشورهای عضو سازمان ملل متحد تا اخیر سال قادر به دستیابی 40 درصد واکسین شده اند.
به گفته وی، ظهور فشارEmikron، نیاز به یک راه حل سریع دارد. نخست لازم است که فرصتی برای ایجاد کارگران طبی، سالمندان و دیگر افراد در معرض خطر افزایش داشته باشد که هنوز واکسیناسیون اول یا دوم را ایجاد نکرده است. او یادآور شد که در افریقا سه نفر از هر چهار کارگر طبی واکسینه نشده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала