Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ ستاره سیتی: برچسپ 100 میلیونی زندگی را برایم دشوار کرده است

© AP Photo / Richard HeathcoteFILE - In this Wednesday, May 19, 2021 file photo, Aston Villa's Jack Grealish looks on during the English Premier League soccer match between Tottenham Hotspur and Aston Villa at the Tottenham Hotspur Stadium in London. Premier League champion Manchester City has broken the British transfer record to sign midfielder Jack Grealish from Aston Villa. City reportedly paid a transfer fee of 100 million pounds ($139 million) — the most ever by a Premier League club. The 25-year-old Grealish signed a six-year contract.
FILE - In this Wednesday, May 19, 2021 file photo, Aston Villa's Jack Grealish looks on during the English Premier League soccer match between Tottenham Hotspur and Aston Villa at the Tottenham Hotspur Stadium in London. Premier League champion Manchester City has broken the British transfer record to sign midfielder Jack Grealish from Aston Villa. City reportedly paid a transfer fee of 100 million pounds ($139 million) — the most ever by a Premier League club. The 25-year-old Grealish signed a six-year contract. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
جک گریلیش اعتراف کرده است که از زمان پیوستن به منچسترسیتی، زندگی برای او بسیار سخت شده است.
به گزارش اسپوتنیک، جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی، تابستان گذشته با ارزش 100 میلیون پوند از استون ویلا به این تیم پیوست و پپ گواردیولا و مدیران سیتی امیدوار بودند وی در این تیم بدرخشد.
گریلیش تا هنوز اما سازگاری لازم در ترکیب سیتیزن‌ها نشان نداده و هنوز از درخشش او خبری نیست. گریلیش تا به امروز، 12 بازی در لیگ برتر انجام داده و موفق به زدن دو گل و دو پاس گل برای تیم جدیدش شده است.
با این حال ستاره انگلیسی اعتراف کرده است که از زمان پیوستن به منچسترسیتی، زندگی برای او بسیار سخت شده است.
او به اسکای اسپورت در این مورد گفت: تا حالا خوب بوده‌ام. من خیلی چیزهای بیشتری برای نشان دادن دارم اما زندگی بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم دشوار است. من هنوز در حال یادگیری و سازگاری هستم. من شنیده‌ام که برای برخی افراد یک سال طول می کشد تا در اینجا هماهنگی و تطبیق لازم را پیدا کنند، بنابراین شاید برای من هم همین طور باشد. من می خواهم سال آینده گل‌های بیشتری بزنم و پاس گُل‌های زیاد به هم‌تیمی‌هایم بسازم."
او در ادامه افزود:" داشتن برچسب قیمت 100 میلیون پوندی به این معنی است که وقتی در شرایط دشوار قرار می‌گیرید، مردم از شما می پرسند که آیا ارزش آن پول را دارید - گل هایت کجا هستند، پاس گل هایت کجا هستند؟ من این را درک می‌کنم، اما باید این را به عنوان یک امتیاز بدانم که باشگاه می‌خواست آنقدر پول برای من خرج کند و امیدوارم بتوانم آنها را با گل‌ها و جام‌ها جبران کنم."
گریلیش در حالی به این موضوع اعتراف کرده که بسیاری از کارشناسان معتقد اند که سیتی بیش از حد برای این بازیکن هزینه کرده و او ارزش این همه پول را نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала