Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هنوز بهترین است؛ امباپه بزودی جای او را می‌گیرد

© AFP 2023 / BERTRAND GUAY(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021.
(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن جرمن در مورد ستارگان خط حمله تیمش صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال پاریسن جرمن ستارگان زیادی بخصوص در خط حمله دارد و به همین خاطر حتی گاهی کارشناسان بر این عقیده هستند که دوئل داخلی مسی، نیمار و امباپه حتی از نبرد این بازیکنان با ستارگان دیگر تیم‌ها هم جذاب‌تر است.
در همین حال آندر هررا که در مقایسه با این بازیکنان و البته بازیکن با تجربه ای در خط دفاعی مثل راموس؛ بازیکنی معمولی به نظر می‌‍رسد در رابطه با هم‌بازی بودن با این ستارگان صحبت کرده است.
هررا در مصاحبه با موندو دپورتیوو از احساس خود در رابطه با حضور در رختکن پر ستاره پاریسی ها و هم تیمی های خود صحبت کرد.
هررا گفت:
چه چیزی برای گرفتن توپ طلا از دست رفته و کم است؟ زندگی نکردن در دوره مسی و رونالدو که هیچ جایی و فرصتی برای سایرین نگذاشته اند. البته مودریچ یک سال برنده توپ طلا شد. این دو بازیکن لیگ قهرمانان بسیاری را برده اند و شرایط خوبی دارند.
مسی هفتمین توپ طلای خود را برد و طوری تمرین می کند و لذت می برد که انگار تازه فوتبال بازی کردن را آغاز کرده است. او هیچ تمرینی را شوخی نمی گیرد. بازیکنانی مانند او در زمان کمی سازگار می شوند. مسی فرقی نمی کند در فرانسه، اسپانیا، جاپان یا ماداگاسکار باشد، همه جا به یک شکل بازی می کند.
کیلیان ام باپه برای سال ها بهترین بازیکن دنیا خواهد بود اما همه ما موافقیم که مسی شماره یک است. شکی نیست. ام باپه تواضع و تمایل زیادی برای یادگیری از مسی دارد. بهترین ها یکدیگر را درک می کنند.
من خودم را خوش شانس می دانم. سرخیو راموس بهترین مدافع اسپانیایی تاریخ و یکی از بهترین ها در سطح بین المللی است. مسی بهترین بازیکن تاریخ است. ام باپه اسطوره ای در این ورزش خواهد شد. چیزهای زیادی برای لذت بردن در این باشگاه وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала