Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد هوش مصنوعی به رئال؛ رودیگر نه، این مدافعان مناسب سبک شما است + عکس

© REUTERS / Fabian BimmerTraining deutscher Fußballer vor dem Freundschaftsspiel gegen Serbien
Training deutscher Fußballer vor dem Freundschaftsspiel gegen Serbien - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
هوش مصنوعی براساس سبک بازی رئال مادرید، 5 مدافع را مناسب خط دفاعی این تیم عنوان کرده که در آن نام آنتونیو رودیگر دیده نمی‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید که تابستان گذشته سرجیو راموس و رافائل واران را از دست داد و تنها آلابا را به خدمت گرفت، هنوز نیاز به تقویت خط دفاع دارد و گزینه‌هایی را زیر نظر دارد.
یکی از گزینه‌های رئال، آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی است که تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و مدیران رئال می‌خواهند با روش آلابا، این بازیکن را به خدمت بگیرند.
هوش مصنوعی اما این بازیکن را مناسب سبک رئال نمی‌داند و به جای او 5 مدافع دیگر را پیشنهاد کرده که مناسب سبک این تیم اند.
شرکت هوش مصنوعی اولوسیپ با بررسی سبک بازی رئال مادرید، 2400 مدافع مختلف که در لیگ‌های مختلف توپ ‌می‌زنند و همه زیر 28 سال سن دارند و در شش ماا گذشته، حداقل 500 دقیقه بازی کرده اند را بررسی کرده و به رئال 5 بازیکن را پیشنهاد داده است.
اولسیپ بازیکنانی چون ژول کونده از سویا، مارکوس سنسی از فاینورد، پائو تورس از ویارئال، مانوئل اکانجی از بروسیا دورتموند و اسون بوتمن از لیل را مناسب سبک رئال می‌داند و به این باشگاه پیشنهاد داده تا یکی از میان این بازیکنان را به خدمت بگیرد.
این مدافعان در حالی به رئال مادرید پیشنهاد شده اند که دو مدافع از این میان در فهرست خریدهای کهکشانی‌ها قرار دارد و این تیم برای جذب تورس و کونده در گذشته اقدام کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала