Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌هایی گواردیولا برای تقویت خط حمله

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی قصد دارد از میان هری کین و ارلینگ هالند یکی را به خدمت بگیرد و خط حملۀ تیمش را تقویت کند.
به گزارش اسپوتنیک، خط حملۀ منچسترسیتی در فصل جاری کم فروغ بوده‌است و گُل‌های کمتری نسبت به فصول گذشته به ثمر رسانده است. دلیل عدم درخشش خط حملۀ سیتی، جدایی آگوئرو و عدم جذب مهاجم در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان بود و مدیران این باشگاه از تصمیمی که تابستان گذشته گرفتند پیشمان شده‌اند.
سران سیتی حالا به فکر تقویت خط حملۀ تیم شان و جذب مهاجم اند و پپ گواردیولا نام 2 بازیکن را به مدیران باشگاه داده تا از بین آن‌ها یکی را جذب کنند.
براساس گزارش اتلتیک، این دو بازیکن مدنظر سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی عبارتند از؛ ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند و هری کین از تاتنهام.
کین که تابستان گذشته نیز در فهرست خریدهای سیتی بود و این باشگاه تلاش‌هایی برای جذبش انجام داد، هنوز گزینۀ اول پپ گواردیولا است و این سرمربی ستاره انگلیسی را بازیکن کامل می‌داند.
این تیم در صورتی که بار دیگر با مخالف تاتنهام مواجه شود و نتواند کین را جذب کند، به سراغ ارلینگ هالند خواهد رفت و ستاره نروژی را به خدمت خواهد گرفت.
سیتی که می‌داند کار راحتی در راه جذب هر دو بازیکن ندارد، از همین حالا کار را برای جذب این بازیکنان آغاز کرده و امیدوار است در زمستان و یا تابستان آینده یکی از این بازیکنان را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала