Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوان تازه وارد رئال در تیررس لیورپول

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کاماوینگا
کاماوینگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
ادواردو کاماوینگا پدیده جوان رئال مادرید مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش رسانه های معتبر در انگلیس، از جمله دیلی میل، باشگاه لیورپول قصد دارد تنها چند ماه پس از پیوستن ادواردو کاماوینگا به رئال مادرید، قصد دارد این بازیکن جوان فرانسوی را در اقدامی غیر منتظره به خدمت بگیرد.
این بازیکن 19 ساله در آخرین روزهای بازار تابستانی امسال، با 34 میلیون پوند از رن به رئال آمد، اما با توجه به ترافیک زیاد در پستی که او بازی میکند، خیلی فرصت حضور در ترکیب رئال را پیدا نکرده است.
اگرچه این ملی پوش فرانسوی در اولین بازی اش در لالیگا پس ازین که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد برابر سلتاویگو گلزنی کرد، اما با این حال، دقایق حضورش در ترکیب تیم زیاد نبوده است.
آنچلوتی با وجودی که وی نشان داده بازیکن موثری است، ولی کماکان روی تجربه بالای بازیکنان میدان دیده اش از جمله، کروس، مودریچ و کاسمیرو برای حضور در ترکیب استفاده میکند و کاماوینگا تنها در حالتی که این سه بازیکن مصدوم و یا محروم باشند، به ترکیب اضافه میشود.
کاماویگا در مجموع 17 بازی برای رئال در این فصل انجام داده است که 4 تای آن در لیگ قهرمانان ثبت شده است، او تا کنون 5 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و چهارشنبه شب نیز برابر بیلبائو برای دومین در این فصل 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت تا در مجموع 491 دقیقه برای تیم آنچلوتی به میدان رفته باشد.
رسانه ها مدعی اند لیورپول در صورتی که بخواهد او را برای تقویت خط میانی اش به خدمت بگیرد، خواهان انتال قرضی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала