Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بایرن با ستاره لیدز؛ باواریایی‌ها جانشین کومان را پیدا کردند

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است تا رافائل دیاس بلولی ملقب به رافینیا را از لیدز یونایتد به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، کینگزلی کومان مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ، تا ماه جون سال 2023 با این تیم قررارداد دارد و این بازیکن در چند ماه آخر تمایلی چندانی برای تمدید و ماندن در آلیانز آرنا نشان نداده است.
باواریایی‌ها که از ماندن این بازیکن درخشان ناامید شده اند، به دنبال جانشین برای او هستند و به نظر می‌رسد که مدیران این تیم ستاره مورد نظر شان را پیدا کرده‌اند.
براساس گزارش TNT Sports، بایرن مونیخ در نظر دارد که در جنوری برای خرید رافینیا 50 میلیون یورو بپردازد و گزارش‌های تایید ناشده می‌رساند که دو طرف به توافق نهایی نیز دست یافته‌اند.
این بازیکن درخشش بسیار خوبی در ترکیب لیدز داشته و اخیراً به تیم ملی برازیل نیز دعوت شده و همین موضوع سبب شده تا مورد توجه مدافع قهرمانی بوندسلیگا قرار گیرد.
رافینیا در حالی مورد توجه بایرن قرار گرفته که باشگاه‌های لیگ برتری به خصوص لیورپول نیز به دنبال او هستند و در زمستان به رقابت با تیم آلمانی خواهند پرداخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала