توهین به بایدن و بانوی اول آمریکا در شب کریسمس + ویدئو

© REUTERS / Kevin LamarqueПрезидент США Джо Байден и первая леди Джилл Байден прибывают в аэропорт Фьюмичино для участия в саммите G20
Президент США Джо Байден и первая леди Джилл Байден прибывают в аэропорт Фьюмичино для участия в саммите G20  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا و بانوی اول این کشورهنگام پاسخ گفتن به پیام های کودکان در شب کریسمس مورد اهانت یک تماس گیرنده قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته جمعه 24 دسامبر در جریان تماس تلفنی که او و جیل بایدن بانوی اول در آستانه کریسمس کاتولیک با کودکان داشتند مورد توهین قرار گرفت.
ویدئویی از این حادثه توسط کاربران در توییتر به اشتراک گذاشته شد.
رئیس جمهور آمریکا و همسرش در حالی که پرواز بابانوئل بر فراز امارات متحده عربی را روی صفحه های ردیابی بابانوئل تماشا می کردند، سه تماس تلفنی بسیار دلپذیر از سوی فرزندان و والدین آنها دریافت کردند.
پدری قبل از قطع کردن تلفن با استفاده از یک جمله مبتذل که از سوی منتقدان این اواخر علیه رئیس جمهور آمریکا به کار برده می‌شود مکالمه مودبانه خود با رهبر آمریکا را پایان داد.
وی تعطیلات را به بایدن تبریک گفت و افزود: “بیا براندون!” ین عبارت به طور گسترده توسط محافظه کاران برای جایگزینی الگویی مبتذل علیه رئیس جمهور استفاده می شود.
با این حال، به نظر نمی رسید بایدن قصد تماس گیرنده را درک کرده باش– او در پایان تماس پاسخ داد: “براندون برویم، موافقم”.
پس از قطع تماس، بایدن از اطرافیانش پرسید که آیا تماس گیرنده در اورگان زندگی می کند؟
به نوشته گاردین، مخالفان بایدن در محافل محافظه کار آمریکایی به جای فحش دادن به رئیس جمهور از Euphemism
تعبیر "براندون برو!" استفاده می کنند.
ایفیمیسم - Euphemism به واژه‌ای خوشایند گفته می‌شوذ که به جای واژه‌ای که دارای معنی ضمنی ناخوشایند است به کار برده می‌شود. استفاده از اصطلاحاتی نظیر "سرویس بهداشتی" به جای "توالت" یا "روشن‌دل" به جای "نابینا" نمونه‌هایی از این فرایند زبانی هستند.
این عبارت پس از آن محبوب شد که هواداران مسابقات انجمن ملی موتر رانی سهام (NASCAR) در ماه اکتبر علیه رئیس دولت واشنگتن فحش دادند. در یک مصاحبه زنده با مسابقه دهنده براندون براون، یک روزنامه نگار فکر کرد که جمعیت شعار می دهند: "بیا، براندون!" از آن زمان این عبارت برای توهین به بایدن استفاده می شود.
خود براندون براون از انتساب نام خود به شعار ضد بایدن ابراز نارضایتی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала