Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسا سرزمین مادری‌اش را به اسپانیا ترجیح داد

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
عبدالصمد ازلزولی، ستاره جوان بارسلونا تصمیم گرفته تا برای تیم ملی مراکش به میدان برود و درخواست فدراسیون فوتبال اسپانیا را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالصمد ازلزولی ملقب به عبده یکی از ستاره‌هایی جوانی است که این فصل از لاماسیا به تیم اصلی بارسلونا راه‌یافته است و درخشش خوبی در ترکیب بلوگرانا داشته است.
این ستاره مراکشی تا حالا 8 بازی برای آبی‌اناری انجام داده و موفق به زدن 1 گُل نیز برای بارسا شده است. درخشش این بازیکن در خط حمله بارسلونا سبب شد تا سرمربی تیم ملی مراکش از وی به اردوی تیمش برای رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا دعوت به عمل آورد.
ازلزولی که اصلیت مراکشی دارد، قبل از این که پاسخی به دعوت فدراسیون فوتبال کشورش بدهد، با درخواست عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا روبه‌رو شد و کادرفنی لاروخا از وی خواستند تا به جام ملت‌های آفریقا نرود زیرا از او به تیم ملی اسپانیا دعوت به عمل می‌آورند.
ازلزولی اما به این درخواست فدراسیون فوتبال اسپانیا پاسخ منفی داده است و این موضوع را به صورت غیرمستقیم و با اضافه کردن فدراسیون فوتبال مراکش در قسمت معرفی انستاگرامش در کنار بارسا، به مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا رسانده است.
به این ترتیب ازلزولی بزودی راهی جام ملت‌های آفریقا خواهد شد و لباس تیم ملی اسپانیا را برتن نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала