وزارت دفاع امریکا می خواست روسیه را به صورت آنلاین زیر نظر بگیرد

© AFP 2023 / Saul Loeb Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США
Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
پنتاگون می خواست داده ها را از ماهواره های تجاری بدون ایستگاه های زمینی دریافت کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیفنس نیوز می نویسد: وزارت دفاع ایالات متحده می خواست مستقیماً ماهواره های تجاری ارائه کننده تصاویر از سطح زمین را به شبکه های مداری آینده خود متصل کند، که به سربازان در میدان امکان دسترسی سریع به داده های مربوطه را می دهد. در آینده، این امر ممکن است امکان نظارت تقریباً آنلاین روسیه و چین را از فضا فراهم کند و موقعیت هدف برای حمله را در کسری از ثانیه تعیین کند.
این نشریه اشاره می‌کند، که ارتش ایالات متحده به دو دلیل علاقه‌مند به دسترسی مستقیم به تصاویر ماهواره‌ها است: توسعه شبکه‌های کم تأخیر مانند استارلینک «Starlink » که اجازه می‌دهد داده‌ها از هر نقطه جهان به یک سرباز یا مجموعه تسلیحاتی سریع‌تر از آن تحویل داده شود و همیشه ارائه دهندگان تصاویر ماهواره ای تجاری رو به رشدی که حجم زیادی از اطلاعات مفید برای پنتاگون را جمع آوری کنند.
از تاریخ و محل نشست عنقریب پوتین و ترامپ پرده برداشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
در اوکراین احتمال وقوع جنگ جهانی سوم را مورد ارزیابی قرار دادند
دیفنس نیوز می نویسد: در حال حاضر وزارت دفاع امریکا با استفاده از یک ایستگاه زمینی برای برقراری ارتباط بین آنها که در یکی از شبکه های دفاعی ادغام شده است، می تواند زمان ارسال اطلاعات از ماهواره به سرباز را از 20 دقیقه به 20 ثانیه کاهش دهد. اکنون پنتاگون می‌خواست داده‌های ماهواره‌های تجاری را مستقیماً به فضاپیمای کم‌انرژی خود و دور زدن ایستگاه‌های زمینی ارسال کند. برای این کار، به ویژه از کانال های انتقال داده بین ماهواره ای نوری استفاده شود.
سرهنگ برایان دنارو، مدیر اجرایی برنامه توسعه فضایی در فرماندهی سیستم های فضایی ایالات متحده به این نشریه گفته است: "دسترسی به اطلاعات تجاری و داده های نظارتی، همراه با کاهش زمان انتقال، مولفه های حیاتی در مبارزه با تهدیدات فزاینده سیستم های فضایی و امنیت ملی ما هستند".
دیفنس نیوز یادآوری می کند، که مراحل خاصی از کار مربوطه به ویژه در چارچوب برنامه های همگرایی و بلک جک در حال انجام است.
در اکتبر 2020، نشریه C4ISRNET نوشت، که به عنوان بخشی از پروژه همگرایی، ارتش ایالات متحده می تواند از فضاپیما و هوش مصنوعی (AI) برای حمله دقیق به مواضع یک دشمن بالقوه، به ویژه روسیه و چین استفاده کند. بنابراین از ماهواره های مدار پایین برای به دست آوردن تصاویر میدان جنگ استفاده می شود. اطلاعات مربوطه به ایستگاه پردازش داده های زمینی اطلاعات تاکتیکی هدف گذاری (TITAN) ارسال می شود، جایی که توسط سیستم هوش مصنوعی Prometheus پردازش می شود که موقعیت اهداف دشمن را شناسایی می کند. سپس این مختصات به پست فرماندهی منتقل می شود و در آنجا توسط سیستم کیت حمله تاکتیکی پردازش می شود. در آنجا، سیستم هوش مصنوعی FIRES Synchronization برای بهینه‌سازی پاسخ‌ها در عملیات‌های چند دامنه (FIRESTORM) سلاح خاصی را تعیین می‌کند که باید برای از بین بردن اهداف یک دشمن احتمالی استفاده شود، پس از آن اپراتور با یک توصیه و داده‌های راهنمایی موافقت می‌کند و برای ضربه زدن به سیستم تسلیحاتی یا سرباز فرستاده می شود.
در سپتامبر همان سال، دیفنس نیوز گزارش داد، که ارتش ایالات متحده تمریناتی را به عنوان بخشی از پروژه Convergence انجام داد که شامل ترکیب وسایل نقلیه سرنشین دار و بدون سرنشین و استفاده از سیستم های کنترل با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است.
این نشریه نوشت، که در طی تمرینات چند دامنه ای که در زمین آموزشی یوما (آریزونا) برگزار شد، مکان با انهدام بعدی چندین هدف دشمن مشخص شد، به ویژه به دنبال نمونه موشک ضد هوایی پانسیر روسی ایجاد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала