Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز کارش را کرد؛ تلاش‌های پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه بی‌نتیجه ماند

© REUTERS / Francois MoriPSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020.
PSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
تا چند روز دیگر امباپه به صورت قانونی اجازه دارد تا با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند و به نظر می‌رسد که تلاش‌های پی‌اس‌جی برای حفظ این بازیکن بی‌نتیجه مانده است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن تا پایان ماه جون سال 2022، با باشگاه پاریسی اعتبار دارد و با وجود تلاش‌های فراوان پی‌اس‌جی، این بازیکن برای تمدید قرارداد آماده نشده است.
امباپه که شدیداً مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، خواهان جدایی است و می‌خواهد به فوتبال در مادرید ادامه دهد.
باشگاه پاریسن‌جرمن که در تابستان گذشته به سه پیشنهاد رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه که آخرین آن 200 میلیون یورو بود، پاسخ منفی داد، سخت در تلاش بود تا این ستاره فرانسوی را برای ماندن در این تیم متقاعد کند.
این ستاره جوان تا چند روز دیگر به صورت قانونی اجازه دارد تا با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند و به نظر می‌رسد که تلاش‌های پی‌اس‌جی برای حفظ این بازیکن بی‌نتیجه مانده است.
اکیپ در گزارشی امروز به موضوع امباپه پرداخته و مدعی است که مدیران رئال مادرید تابستان گذشته به امباپه نشان دادند که چقدر برای جذب او مصمم اند و همین موضوع سبب شده تا ستاره فرانسوی تمایل چندانی به مذاکره با پی‌اس‌جی نداشته باشد.
در گزارش این نشریه آمده است که کلیان حتی آماده نیست تا با مدیران در مورد تمدید قرارداد ملاقات کند و تصمیم قطعی دارد تا تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود.
از سویی هم امباپه از بی‌نظمی موجود در رختکن ناامیده شده و احساس می‌کند همه بازیکنان در این تیم تنها برای پول حضور دارند زیرا در چند ماه آخر چند اتفاق ناگوار پیش آماده است.
اکیپ در مورد بی‌نطمی رختکن پی‌اس‌جی به موضوعاتی چون رابطۀ ضعیف میان ناواس و دوناروما، دیر رسیدن برخی بازیکنان به تمرینات، مشکلات ایکاردی با همسرش و اقدامات نیمار که جریمه‌های سنگین وی را تهدید می‌کند، اشاره کرده و مدعی است که ستاره فرانسوی همۀ این موضوعات را به نتیجه نگرفتن منتهی می‌داند.
امباپه همچنان به مائوریسیو پوچتینو اعتقاد چندانی ندارد و احساس می‌کند با ایده‌های این مربی آرجانتینی موفقیت در اروپا ممکن نیست.
همه این موضوعات دست به هم داده‌‌اند و دلیلی شده‌اند تا امباپه به ماندن در پاریس فکر نکند و به حضور در رئال مادرید بیندیشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала