Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک نام عجیب در فهرست خریدهای زمستانی بارسا

© AFP 2023 / Javier SorianoВратарь Альфонс Ареоля во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Вратарь Альфонс Ареоля во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2021
عضو شوید
بارسلونا به عدنان یانوزای ستارۀ بلجیمی رئال سوسیداد علاقه‌مند است و در زمستان برای جذب وی تلاش خواهد کرد .
به گزارش اسپوتنیک، عدنان یانوزای مهاجم 26 سالۀ رئال سوسیداد که در سال 2017 و پس از حضور قرضی در دورتموند و ساندرلند، به این باشگاه پیوست، تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد نتیجۀ مثبتی در پی نداشته است.
ستاره بلجیمی خواهان جدایی از تیم اسپانیایی است و می‌خواهد در باشگاه بزرگ‌تری به فوتبالش ادامه دهد. از انگلیس خبر می‌رسد که وستهام به دنبال وی است و داوید مویس که در زمان حضور در سوسیداد وی را به خدمت گرفته بود، می‌خواهد از او در ترکیب چکش‌ها استفاده کند.
با این حال Calciomercato، مدعی است که بارسلونا نیز به این ستاره درخشان علاقه دارد و می‌خواهد وی را در زمستان به مبلغ اندک به خدمت بگیرد.
یانوزای در این فصل طی 25 بازی برای رئال سوسیداد در تمام رقابت‌ها به میدان رفته و توانسته 2 گل و 2 پاس گل نیز به ثبت برساند.
بارسا در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده که به دنبال جذب یک مهاجم برای جانشینی سرخیو آگوئرو است که به دلیل مشکلات قلبی از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала