Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش آلن اولیوا برای قهرمانی در موتورسواری + عکس

© Sputnik / Mazyar AsadiСоревнования по мотокроссу среди женщин в Тегеране
Соревнования по мотокроссу среди женщин в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
آلن اولیوا راننده "سن مارتین" در این فصل به جام R3 بازگشت و می‌خواهد برای سال 2022 خوب پیش برود تا به قهرمانی برسد.
به گزارش اسپوتنیک؛ آلن اولیوا "سن مارتین" امسال یکی از سوارکارانی است که به مسابقات سوپربایک آرجانتین بازگشت.
او توانست امسال دوباره وارد مسابقات R3 Cup شود و با موتورسایکل جدیدش در تیم Doppia Corse یکبار دیگر پتانسیل کامل خود را نشان داد.

او می‌گوید: "بازگشت به قهرمانی آرجانتین به لطف انگیزه دوستان، هم تیمی‌ها و خانواده بود. موترسایکل موجود بود اما بودجه نبود ولی ما توانستیم در اخرین روزها آنرا دریافت کنیم."

اولیوا با بررسی دو رقابت تاریخی که امسال در آن مسابقه داد، خاطرنشان کرد: "در سن نیکولاس ما مقام چهارم را گرفتیم که برای من و تیمم بسیار مهم بود. پس روی بوئنوس آیرس متمرکز شدیم که در آن بیشتر عوارض داشتیم تا شادی. قبل از آخرین ملاقات تصادف کردم و نتوانستیم زیاد تمرین کنیم. ما با همان شرایطی که در سن نیکولاس بود به گالوز رسیدیم، بنابراین پس از تقریبا 30 روز که نمی‌توانستیم تمرین کنیم، مجبور شدیم خود را با موترسایکل و پیست تنظیم کنیم."

در آخرین دور سال، اولیوا باید یک دوره تحریمی را پشت سر می‌گذاشت. بنابراین او از پیت شروع کرد ولی توانست به مقام چهارم برگردد.

راننده سن مارتین اظهار داشت: "سخت بود اما من از پایین شروع کردم، با خونسردی سعی‌کردم تا جایی که ممکن است پیشروی کنم تا به مقام پنجم رسیدیم. پس از سقوط آلنده، رتبه چهارم بیش از مثبت بود، بنابراین سال بسیار خوب به پایان رسید."

اولیوا پس از گذراندن این روزهای مهمانی با خانواده، در حال فکر کردن به سال 2022 است که در آن به دنبال اجرای کل فصل خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала