Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودیگر را رئالی بدانیم؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
آنتونیو رودیگر مدافع میانی آلمانی قصد تمدید قرارداد با چلسی را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک،آخرین شایعات پیرامون وضعیت انتقال آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی به رئال مادرید و همچنین احتمال حضورش در ساير تیم ها همچنان مبهم است.
اعضای رختکن رئال مادرید بر این باور هستند که آنتونیو رودیگر به صورت بازیکن آزاد در پایان فصل به جمع آن ها اضافه خواهد شد.
چلسی تابستان گذشته پیشنهاد 140 هزار پوندی را به رودیگر ارائه داد اما مدافع آلمانی چیزی حدود 2 برابر این مبلغ را در نظر دارد؛ مبلغی که رئال حاضر به پرداخت آن می‌ باشد.
به نظر می‌ رسد با وجود شروع نه چندان خوب ادن هازارد در مادرید و مصدومیت های پی‌ در پی او، او و تیبو کورتوا توصیه‌ های مثبتی به رودیگر در مورد این انتقال داشته‌ اند.
رودیگر با داوید آلابا نیز رابطه نزدیکی دارد و تابستان گذشته سعی کرد تا او را برای پیوستن به چلسی متقاعد کند اما در نهایت باشگاه مادریدی را انتخاب کرد.
چلسی مایل به حفظ رودیگر و حتی ارتقای رقم پیشنهادی خود است اما می‌ داند که نباید به بازیکن باج دهد و از اثرات مخرب این رفتارها بر رختکن نیز آگاه است.
علاقه چلسی به ژول کونده همچنان پا برجاست اما این بار توخل بررسی دقیق‌ تری از وضعیت تیمش خواهد داشت تا نظر نهایی را برای ارائه پیشنهاد مجدد در پنجره زمستانی یا تابستان آینده بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала