Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریلیش: "مردم تعجب می‌کنند که من ارزش 100 میلیون را دارم؟

© AP Photo / Richard HeathcoteFILE - In this Wednesday, May 19, 2021 file photo, Aston Villa's Jack Grealish looks on during the English Premier League soccer match between Tottenham Hotspur and Aston Villa at the Tottenham Hotspur Stadium in London. Premier League champion Manchester City has broken the British transfer record to sign midfielder Jack Grealish from Aston Villa. City reportedly paid a transfer fee of 100 million pounds ($139 million) — the most ever by a Premier League club. The 25-year-old Grealish signed a six-year contract.
FILE - In this Wednesday, May 19, 2021 file photo, Aston Villa's Jack Grealish looks on during the English Premier League soccer match between Tottenham Hotspur and Aston Villa at the Tottenham Hotspur Stadium in London. Premier League champion Manchester City has broken the British transfer record to sign midfielder Jack Grealish from Aston Villa. City reportedly paid a transfer fee of 100 million pounds ($139 million) — the most ever by a Premier League club. The 25-year-old Grealish signed a six-year contract. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
ارزش بازار گریلیش از زمانی که او با سیتی قرارداد بسته، 20 میلیون دالر کاهش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ ترانسفر مارکیت نوشته است که جک گریلیش یک بازیکن 100 میلیونی است و از زمانی که او با منچسترسیتی قرارداد بسته؛ ارزش این بازیکن در بازار 20 میلیون کاهش یافته است.
او طی مصاحبه‌ای در اسکای اسپورت اذعان کرد که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و زمان می‌برد تا سازگار شود. او وارد طرح گواردیولا شد و این برای او هزینه دارد. او امیدوار بود که بتواند تعداد زیادی گل و پاس گل به ارمغان بیاورد و در حال حاضر، سه گل و سه پاس گل به ثبت برساند که همچنان برای سیتی نامناسب است.

گریلیش در اسکای اسپورت اظهار داشت: "تا فعلا خوب کار کرده‌ام، اما خیلی چیزهای بیشتری برای دادن دارم. خیلی سخت‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم. من هنوز در حال یادگیری و تطبیق هستم. شنیده‌ام که برای چند نفر یک سال طول می‌کشد. تنظیم کردن اینجا، پس شاید برای من هم همینطور باشد."

ستاره 100 میلیونی سیتی اضافه کرد: "می‌خواهم سال آینده گل‌های بیشتری بزنم. این دیوانه‌کننده است زیرا استانداردهای اینجا در داخل و خارج از زمین بسیار بالاست. شگفت‌انگیز است و به همین دلیل است که آنها در طول سال‌ها بسیار موفق بوده‌اند. داشتن سند 100 میلیونی به این معنی است که وقتی در حال گذراندن یک روند سخت هستید، مردم از شما می‌پرسند که آیا ارزش این پول را دارید؟ گل‌های او و پاس گل‌های او کجا هستند؟ من آن را درک می‌کنم، اما باید به آن به عنوان یک امتیاز نگاه کنم که باشگاه می‌خواست پول زیادی برای من خرج کند و امیدوارم بتوانم گل‌ها و جام‌ها را به آنها برگردانم."

این ستاره انگلیسی همچنان اضافه کرد: "لیگ قهرمانان جامی است که بیشتر تیم را هیجان زده می‌کند، تقریباً یک وسواس در باشگاه ایجاد می‌کند. بازی در لیگ قهرمانان با لیگ برتر کاملاً متفاوت است. من قبلاً هرگز در اروپا بازی نکرده بودم و واقعاً دوست داشتم. واقعاً می‌خواهم پیروز شوم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала