Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه جانشین احتمالی دِست در بارسا

© REUTERS / Hannah McKayПравый защитник "Манчестер Юнайтед" Эрон Уан-Биссака и капитан "Челси" Сесар Аспиликуэта на матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Правый защитник Манчестер Юнайтед Эрон Уан-Биссака и капитан Челси Сесар Аспиликуэта на матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
مدیریت بارسلونا نه تنها در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی فعالیت می کند بلکه باشگاه تقویت تیم در فصل آینده را نیز از هم‌اینک در نظر گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، نصیر مزروعی از آجاکس هالند، سزار آزپیلیکوئتا از چلسی انگلستان و جیبریل سیدیبه از موناکوی فرانسه به عنوان گزینه های باشگاه کاتالانی برای دفاع راست نام برده است.
ژاوی هرناندز اصلا از عملکرد سرجینیو دست راضی نیست و این به معنای خروج محتمل این بازیکن در زمستان یا تابستان آینده است که البته، همه چیز بستگی به پیشنهادات دارد.
مدیران باشگاه بارسلونا از حالا در فکر جذب یک مدافع راست جدید هستند. مزروعی، آزپیلیکوئتا و سیدیبه هر سه قراردادشان در تابستان آینده با تیم هایشان به اتمام می رسد.
سزار آزپیلیکوئتا، بازیکن چلسی با تجربه ترین آن هاست که در سال های اخیر همواره در بالاترین سطح کار کرده است.
خبرنگار نشریه‌ی اسپورت می گوید که شاید این بازیکن اسپانیایی تصمیم بگیرد در سال های پایانی فوتبالش در کشور خودش حضور داشته باشد اما چلسی پیشنهاد تمدید دو ساله به وی داده است.
در روزهای اخیر اما پر بحث ترین گزینه، مزروعی بوده است که این مدافع نظر رئال مادرید را هم به خود جلب کرده است اما طبق گزارش ها، اولویت او پیوستن به بارسلونا است.
جیبریل سیدیبه به عنوان گزینه سوم، از چند سال قبل در رادار بارسلونا است. این مدافع عضو تیم فرانسه، قهرمان جهان در سال 2018، در ترکیب اصلی موناکو قرار دارد؛ هر چند مدتی را به صورت قرضی در اورتون سپری کرد.
این مدافع قبلا به باشگاهش اعلام کرده که قرارداد خود را تمدید نمی کند و در تابستان جدا می شود. تیم های درجه اول اروپا، رقیب بارسلونا بر سر جذب او هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала