Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد مشاره یک سابق تنیس: "جوکوویچ بهترین تنیسور تاریخ است"

© REUTERS / GONZALO FUENTESنواک جوکوویچ با رافائل نادال Serbia's Novak Djokovic with Spain's Rafael Nadal before their semi final match
نواک جوکوویچ با رافائل نادال     Serbia's Novak Djokovic with Spain's Rafael Nadal before their semi final match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
بوریس بکر مرد شماره یک سابق تنیس آلمان در تلویزیون یورو اسپورت آلمان بار دیگر به تمجید از نواک جوکوویچ پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک؛بوریس فرانتس بکر، بازیکن آلمانی شماره 1 سابق تنیس جهان؛ در پادکست 'Das Gelbe vom Ball' تلویزیون یورو اسپورت آلمان بار دیگر موضع خود را در مورد بهترین تنیسور تاریخ از میان راجر فدرر، رافا نادال و نواک جوکوویچ مشخص کرد.

بکر به خاطر دستاوردهای باورنکردنی هر سه اسطوره دنیای تنیس در زمینه عناوین گرند اسلم، به هر سه تعظیم کرد: "این واقعیت که هر سه آنها 20 گرند اسلم را برده‌اند، باورنکردنی است که هرگز برابر نخواهد شد. آنها در 15 سال گذشته با یکدیگر بازی کرده‌اند. آنها دیگر هیچ گرند اسلمی را نمانده که نبرده باشند."

با این حال، بکر معتقد است که بهترین بین این سه نفر نواک جوکوویچ است، زیرا او کسی است که برای طولانی‌ترین هفته‌ها در رتبه اول باقی مانده و رکورد تاریخی فدرر را پشت سر گذاشته است.

بکر اظهار داشت: "اعداد دروغ نمی‌گویند. به عنوان یک تنیسور، تعداد هفته‌ها در شماره یک بسیار مهم است و از این نظر، نواک بسیار جلوتر است. اگر هر سه امروز بازی را متوقف می‌کردند، نواک را در شماره یک خواهید دید."

بکر همچنین از فرصت استفاده کرد و تردیدهای خود را در مورد بازگشت رافا نادال و راجر فدرر ابراز کرد و حتی پرسید تا چه زمانی آنها را تنیسور می‌نامند.

او گفت: "من فکر می‌کنم نادال و فدرر دو اسطوره تنیس هستند، اما اکنون باید به طور جدی فکر کنیم که چقدر می‌توانیم آنها را بازیکن خطاب کنیم. با رافا کمی آسان‌تر از راجر خواهد بود. هیچ طرفدار راجر بزرگتر از من وجود ندارد، اما من نمی‌دانم یک بازگشت دیگر پس از جراحی زانو در تقریبا 41 سالگی چقدر آسان خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала